Call Tracking TV, radyo, basılı yayın gibi çevrimdışı veya Google, Yandex, Instagram, Twitter gibi çevrimiçi kanallar yoluyla kurumsal telefon numarasına gelen çağrıların analiz edilmesidir. Call tracking teknolojisinde bu çağrıların performansları ayrı ayrı analiz edildikten sonra bir işletim sistemi panelinde raporlanır.

Call Tracking Sistemi Nasıl Çalışır?

Call tracking için öncelikle websitenizin kodlarına, yalnızca sizin için özel olarak hazırlanmış bir komut yerleştirilir. Çağrı izleme sistemi böylece bir cep telefonunu veya sabit bir telefon numarası üzerinden gelen tüm çağrıları otomatik olarak izlemeye başlar. Ayrıca her reklam mecrasında bulunan telefon numaralarından ayrı ayrı çağrılar almak amacıyla farklı UTM’ler oluşturularak çağrı izleme hazır hale gelir. Neticede farklı reklam mecralarından gelen tüm müşterileri tek bir panelden kontrol edebilirsiniz.

call-tracking-hizmeti

Call Tracking Hizmeti Ne İşe Yarar?

  • Çağrının hangi reklam kaynağından, nereden ve ne zaman geldiğini takip eder.
  • Müşteri ile görüşme esnasında çağrıları kaydeder.
  • Çağrı sırasında cevaplanmayan, meşgule atılan, iptal edilen, cevaplanan, tekrarlanan çağrıların tüm analizlerini yapar.
  • Websiteden gelen çağrıların sayısını analiz eder ve potansiyel müşterilerinizi "Beni Geri Ara" özelliği sayesinde saniyeler içinde sizin adınıza geri arayarak, çağrıları kaçırmamanızı sağlar
  • Call tracking tarih aralıklarına göre tüm verileri, bilgisayarınıza ya da akıllı telefonunuza rahatça indirmenize imkan tanır.
  • “Arayanı Görme” entegrasyonu ile websitenizden sizi geçmişte arayan bir kişiyi tanımanızı sağlar
  • “LikeOrDislike –LOD” uygulaması sayesinde çağrılarının memnuniyet analizini yapar, konuşmadan memnun kalmayan kişileri panelinize kaydeder. Sonrasında otomatik olarak belirlenen süre içerisinde kişiyi operatöre tekrar bağlar.
  • Web sitenizde yer alan iletişim formlarının trafiğini analiz eder ve kim, ne zaman, hangi reklam kanalı üzerinden gelerek iletişim formunuza girmiş ve nereden girmiş gibi soruları yanıtlar. Ayrıca bu bilgileri panele yansıtır.
  • Call tracking Google ve Yandex ile uyumludur. Bu sayede reklam bütçelerinizi denetlemenize olanak sağlar.
  • Call tracking aynı zamanda kullandığınız “CRM sistemi “ ile entegrasyon sağlar. Ardından da işleyişinizin hızlanmasına destek olur.
  •  Email İzleme uygulaması sayesinde form web siteniz üzerinden size mail vasıtasıyla ulaşmak isteyen müşterileri analiz eder. Ayrıca bu bilgileri panele yansıtır.
  • Firmanızda çalışan satış personelinizin çağrı karşılama performansını ölçmenize olanak sağlar.

 

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim