E-ihracatı kendi datanızı kullanarak artırın

Her e-ticaret sitesi yurtdışına satış yapabilir. Önemli olan yurt dışı satışlarınızı artırmak için ziyaretçileri tanımak ve ihtiyaç duydukları anda doğru ürünü karşılarına çıkarmak. Web sitenize gelen ziyaretçileri davranışlarına göre detaylı şekilde analiz edin. E-ihracatınızı artırmak için ziyaretçileriniz tanıyın, web sitenizdeki davranışlarına bağlı detaylı segmentler oluşturun ve yeniden hedefleyerek onlineda ürünlerinizi tekrar hatırlatın.

İhracat yapmak istediğiniz ülkelere özel segmentler

Ürünlerinizi ulaştırmak istediğiniz ülkelerde yaptığınız tanıtım ve reklamlarla web sitenize gelen ziyaretçileri müşteriye dönüştürün. Coğrafi segmentler ile izinli ziyaretçilerinizin datalarını ülke bazında ayrıştırın. Örneğin; web sitenize Almanya’dan gelen ziyaretçileri, İngiltere’den gelen ziyaretçileri ayrı ayrı hedeflenebilir data segmentlerinde gruplayın. Her ülkeye özel potansiyel müşterileri yeni müşteriye dönüştürebilecek yeniden hedefleme kampanyaları oluşturun.

datayönetimi

Web sitenize gelen ziyaretçileri davranışlarına göre ayrıştırın

Web sitenize gelen her ziyaretçi sizin için potansiyel müşteri demektir. Uzun tanıtım uğraşları ile sitenize getirdiğiniz ziyaretçileri yeni müşteriye dönüştürmek için ilgilendikleri ve ilgilenebilecekleri ürünleri gösterin.

  •  Ülke bazlı segmentler ile hedef pazarınızdan sitenize gelen ziyaretçilerin hangi ülkeden geldiğini belirleyin ve ziyaretçilerin dilinde özel reklamlar yapın.
  • Ziyaretçilerinizin ürün inceleme, sepete ürün ekleme, bir ürünü birden çok ziyaret etme, ürün sayfasında geçirdikleri süre gibi davranışlarını izleyerek tanıyın ve ihtiyaçlarını analiz edin.
  • Web sitenize ilk defa gelen ziyaretçileri kaybetmeyin yeni müşteriye dönüştürün. Müşterilerinizi de davranış ve ihtiyaçlarına göre segmente ederek satın alma oranlarını artırın.
  • Sizden daha önce ürün alan müşterilerinizin daha önce aldıkları ürünleri inceleyerek gelecekte ihtiyaç duyabilecekleri ürünlerin reklamlarını gösterin.
  • Hedeflediğiniz pazarlarda marka bilinirliğini artırırken satışlarınızı da data yönetimi ve data hedefli reklamlar ile artırın.
  • Data segmentlerini oluştururken ziyaretçilerin kullandığı cihaz, ziyaret ettikleri ya da sepete attıkları ürünler, sitenize hangi kaynaktan geldiği, hangi sayfayı kaç defa ziyaret ettiği gibi birçok kuralı değerlendirerek hedef kitlenizi oluşturun.
  • Ürünleriniz ile onlineda etkileşim kuran kişileri bulundukları ülkelerde, yerelleştirilmiş reklamlar ile hedefleyin. Potansiyel müşterileriniz ile anlayabilecekleri ve satın almaya teşvik edecek şekilde iletişim kurun.
  • XML feedler ile ürünlerinizi yükleyin ve her bir kategori ve ürün için oluşturulacak otomatik segmentleri kampanyalarınızda istediğiniz gibi kullanın.
  • THEAD DSP entegrasyonu segmentlerinizi kolayca DSP platforma aktarın ve retargeting kampanyalarını hızlıca oluşturun.

 

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim