Lokasyon Hedeflemeli Reklam Hizmetimizden yararlanarak verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Kampanyalarınızın hedef kitlenizle alakalı olmasını sağlamak ve kitlenizi segmentlere ayırmak amacıyla bir kullanıcının nerede yaşadığı çok önemlidir. Bu sebeple, kampanyanızı bir ülke, bölge, ilçe, şehir ya da mahalleye odaklamanız mümkündür. Lokasyon hedefleme seçeneklerini kulkanarak insanların ürününüze veya hizmetinize gerçekten ihtiyaç duymaları halinde onlarla iletişim kurabilirsiniz.

Mahalle Hedefleme

Hedeflediğiniz müşterileri kendi mahallelerinde bulabilirsiniz. Hedef kitlenize yalnızca istediğiniz bölgede, şehirde veya ilçede değil Mahalle bazında da ulaşabilirsiniz. Hedefleme teknolojisi ile bir reklam veren olarak, müşterilerinizi daha iyi anladığınızı gösterebilir, onlara özel mesajlarla ulaşabilir ve kendileriyle özel olarak ilgilendiğinizi gösterebilirsiniz.

Reklam kampanyanız her ne kadar iyi olsa da eğer doğru hedefli konumda gösterilmezse geri dönüş performansınız düşük olması kaçınılmazdır. Lokasyon Hedeflemeli Reklam Hizmetimizin Mahalle Hedefleme özelliğiyle hedef kitlenize bulundukları mahalleye kadar erişebilir, yatırım getirinizi artırabilirsiniz.

Lokasyon Hedeflemeli Reklam Hizmeti

Hiperlokasyon Hedefleme

Sunduğumuz Hiper Lokasyon özelliği ile harita üzerinde belirlediğiniz konumların yine sizin belirleyeceğiniz sınırlar (örn:5000M) ile çevrelenerek hedef kitlenize bu bölgeler içerisinde ulaşmanızı sağlar. Kampanyanızı belirlediğiniz bu sınırlar içerisinde yayınlayarak, potansiyel yerel müşterilerinize, onlara özel mesajlarla gerçek zamanlı teklifler sunabilir ve web sitenize yönlendirerek hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.

Hiperlokasyon Hedefleme en yüksek kalite ve en ölçeklenebilir konum verileri sayesinde hassas bir hedefleme yaparak yerelleştirilmiş bir pazarlama yöntemidir. Bu yöntemle çok spesifik bir alanda, daha az sayıdaki müşterinize odaklanır. Bu şekilde kampanyalarınızın kişiselleştirilmesi ve ölçülmesi de kolaylaşır.

Dinamik Mesafe Hedefleme

Dinamik Mesafe Hedefleme özelliği, işletmenizin harita üzerinde bulunduğu konumun yakınında bulunan potansiyel müşterinizi hedefleyerek onlara özel hazırlayacağınız tekliflerle ulaşmanızı sağlar.

Bu sayede potansiyel müşterilerinize tek bir banner reklam ile konumunuzu, kullanıcının konumunuza uzaklığını, ürünlerinizi ve sunduğunuz fırsatı ulaştırabilirsiniz. İşletmenize belirli bir mesafedeki kullanıcıların müşteriye dönüşme olasılığının yüksek olduğunu unutmamak gerekir.

Dil Hedefleme

Dil Hedefleme özelliği ile hedef kitlenizi onların anlayacağı dilde hedefleyebilirsiniz. Bu aynı zamanda müşterilerinizi daha iyi anladığınızı gösterebilir. Bu dillerde onlara özel mesajlarla ulaşabilir ve kendileriyle özel olarak ilgilendiğinizi gösterebilirsiniz. Bu yöntemle kullanıcılara kendi dillerinde ilgilerini çekebilecek reklamlar sunmuş ve onlarla aynı dili konuşarak işletmenize çekmiş olursunuz. Dil hedefleme, belirli bir dilin konuşmacılarına ulaşmanızı sağlar.

Aynı dili konuşamadığınız kişilerle iletişim kurmak ne kadar zor ise hedef kitlenize onların anlamadığı dillerde reklamlar sunmakta onlara ulaşmanızı zorlaştıracak, reklam kampanyanız ne kadar iyi olursa olsun doğru dil hedefli gösterilmediği takdirde geri dönüş performansınızı düşürecektir.

Lokasyon Hedeflemeli Reklam Hizmeti

Yakındaki Yerleri Hedefleme

Yakın Yerleri Hedefleme özelliği sayesinde işletmeniz ile ilgileneceğini düşündüğünüz kullanıcılara ait bir adres listeniz var ise bu listeyi isterseniz toplu olarak ya da tek tek girerek bu adreslerin yakın çevresindeki potansiyel müşterilerinizi hedefleyebilirsiniz. Bu sayede reklamınız, sunduğunuz ürün veya hizmete ulaşma oranı düşük olan kullanıcılara gösterilmeyecektir. Bu şekilde bütçenizi doğru bir şekilde kullanmış olacaksınız.

SES (Sosyo Ekonomik Statü) Hedefleme

Sosyo Ekonomik Hedefleme özelliği Sosyo Ekonomik Statü (SES) verisi ile müşterilerinizi mahalle bazında Sosyo Ekonomik olarak hedefleyebilmenizi sağlar. Belirli bir Sosyo Ekonomik Statü sahibi grup için özel bir teklif belirler. Bu da daha yüksek bir yatırım getirisi elde etmenizi ya da reklamlarınızın ürünlerinizi satın alma olasılığı daha yüksek kullanıcılara gösterilmesi oranını artırabilir.

Ticarette başarının altın kurallarından biri ürün ya da hizmetinizi kime pazarlayacağınızı bilmek çok önemlidir. Pazarınızı oluşturan kitlenin kimler olduğunu doğru tanımlayamazsanız pazarlama çalışmalarınızda ürün ve hizmetlerinizi doğru hedef kitleye sunamazsınız.

Reklam kampanyanız ne kadar iyi olsa da eğer doğru hedef kitleye gösterilmezse, geri dönüş performansınız düşük olacaktır. Hedef kitlenizi belirlerken işletmenizle yahut ürünlerinizle hangi statüde yer alan kullanıcıların ilgileneceğini analiz ederek bu kitleye ulaşmanız gerekir.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim