EN

BLOG

PAYLAŞ

21 Ocak 2019

Yoksa Siz Hala Programatik Reklamları Kullanmıyor Musunuz? 2

3- Artan Erişim: 3,5 Milyar Kullanıcı
Programatik reklamcılık, potansiyel erişimde büyüme sunar. Dünya genelinde 3,5 milyar insanın günlük olarak internette gezinmesi ve programatik ağına dahil web sitelerini kullanmaları sayesinde, reklam verenler, reklam envanterine tam erişime sahip olup, dünya genelinde artan sayılara ulaşmaktadır.
İstenilen kitleye yönelik büyük bir ilgi alanı değil; reklam verenler, potansiyel olarak ulaşabilecekleri her türlü erişimi izleyebilir ve reklamlarının ne kadar etkili olduğunu gösteren gerçek bir resim elde etmek için bu bilgileri kullanabilirler.

4- Yüzde Yüz Verimli ve Zeki
Programatik reklamcılık sayesinde reklam verenlerin artık bir sonuç elde etmek için bir kampanya tamamlanana kadar beklemelerine gerek kalmaz. Otomatik bir platform olarak, programatik veriyi gerçek zamanlı olarak analiz etmenin çok etkili bir yolu haline gelir.
Reklamverenler, programatik reklamcılığın, performans ölçütünü sürekli olarak izleyip görüntüleyen ve daha hızlı ve etkili bir kampanya geliştiren zekaya sahip olduğunu görebilir.

5- İlgili Gösterimlerle En Ekonomik Fırsatları Keşfet
Programatik reklamcılık, reklam verenlerin, reklam yerleşimleri manuel olarak satın alındığında mümkün olmayan bir dizi fırsatı keşfetmelerine olanak tanır.
En yetkin seviyesinde, programatik reklamcılık, dijital reklam alanını satın almak için daha etkili ve uygun maliyetli bir süreç yaratır ve bu da reklam verenlerin yalnızca ilgili gösterimler için ödeme yapmalarını sağlar. Bu, reklam verenlerin reklamlarıyla esnek olmaları, maliyetleri en aza indirirken yayıncıların dijital reklam alanı satın almaları anlamına gelir.

Programatik dünyasını hemen keşfetmek, rakiplerinizin gerisinde kalmamak, yeni girdiğiniz pazarlarda hızla yükselmek için Digital Exchange’in programatik ekibinden bugün randevu alın.