EN

BLOG

PAYLAŞ

24 Temmuz 2019

InStory Teknolojisi ile E-ticaret Satışlarını Yüzde 50 Artırma Fırsatı

Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “Instagram’ın ‘Hikaye’ uygulamasında ne yapılıyorsa, tüm bu uygulamaların daha fazlasını InStory ürünü ile şirketlerin mobil web sitelerinde gerçekleştiriyoruz” dedi.
Digital Exchange ve Insider’in güçlerini birleştirmesi ile dijital alanda markaların, stratejik ve operasyonel ihtiyaçlarını 360 derece karşılamış olacaklarını söyledi.

Dijital hizmet ajansı Digital Exchange, uluslararası teknoloji şirketi Insider’ın Türkiye’de çözüm ortağı oldu. Bu işbirliği kapsamında Digital Exchange, Instagram'ın ‘Hikaye’ uygulamasından ilham alınarak Insider tarafından geliştirilen InStory ürününü Türkiye pazarında müşterilerinin kullanımına sunuyor.
Instory uygulaması, mobil web sitesi sahibi şirketlere, e-ticarette yüzde 50’lere varan oranda satışlarını artırma fırsatı sağlıyor. E-ticarettin kalbi olan mobil web’lere kolayca entegre edilebilen InStory ürünü, müşterilerine ulaşmak isteyen 20’den fazla sektöre, markalarını pazarlamada yeni bir kanal açıyor.
InStory ürününün, sıfırdan üretilen bir teknoloji olduğunu belirten Insider Ticari Kanallar ve Mobil Platform Direktörü Ali Can Kamiloğlu, Türkiye’deki çözüm ortakları Digital Exchange’in uzmanlıklarına, Insider ürünleri ile yeni yetenekler kazandırmaktan son derece mutluluk duyduklarını belirtti. Kamiloğlu, “Digital Exchange’nin gücü, Insider’in gücü ile birleşince, markaların, dijital alanda stratejik ve operasyonel ihtiyaçlarını 360 derece karşılamış oluyoruz” dedi.’

20 ülkede ofisi var
Markaların pazarlama ağlarını genişleterek büyümelerini destekleyen Insider, e-ticaret sitelerine yönelik satışları artırmaya yarayan araçlar sağlayan bir yazılım ve teknoloji şirketi olarak faaliyet gösteriyor. Insider’in; Londra, Singapur, Tokyo, Dubai, Moskova dahil olmak üzere dünyada 20 ülkede ofisi bulunuyor.

Mobil web sitesi üzerinden yeni satış kanalı
Insider işbirliği ile mobil web üzerinden şirketlere yepyeni bir dijital pazarlama kanalı daha sunduklarını belirten Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “InStory, Instagramın ‘Hikaye’ uygulamasından ilham alınarak geliştirilen bir teknoloji. Instagram’ın ‘Hikaye’ uygulamasında ne yapılıyorsa, tüm bu uygulamaların daha fazlasını InStory ile şirketlerin mobil web sitelerinde gerçekleştiriyoruz” dedi.
Emrah Pamuk, mobil alış-verişin, toplam küresel alışverişlerin yüzde 50’sini oluşturduğunu belirtti. Insider verilerine göre de, internet trafiğinin yüzde 62’sinin mobil kanallardan gelmesine rağmen, alış-verişlerin sadece yüzde 20’si mobil kanallardan gerçekleşiyor. Emrah Pamuk, bu nedenle, mobil web sitelerindeki dönüşüm potansiyelini ve müşteri etkileşimini artırmak için geliştirilen InStory’nin, mobil web sitelerine özel önemli bir inovasyon olduğunu belirtti.

20’den fazla sektör müşterilerine ulaşıyor
InStory ürününün sunduğu interaktif deneyimler sayesinde mobil web’de etkileşimi yüzde 50’ye varan oranlarda artırdığını vurgulayan Emrah Pamuk, sisteme ‘kişiselleştirme’ uygulaması eklendiğinde, markaların satın alma, tıklanma ve izlenme oranlarının yüzde 70’lere kadar yükseldiğine dikkati çekti.
E-ticaret in yanı sıra, bankadan seyahat acentalarına, havayollarından otomotive ve sigortaya kadar 20’den fazla sektörün, müşterilerine ulaşmak için InStory uygulaması aktif şekilde kullandıklarını ifade eden Pamuk, “Dijital medya kullanan ve satış - pazarlama alanında farklılık yaratmak isteyen her marka, bu uygulamayı tercih etmektedir” dedi. .

InStory uygulaması ile gelen marka bağlılığı
InStory uygulamasının ‘Kendin Yap’ editörü sayesinde markalar; yüksek kalitede görseller, gifler, videolar ve hikayeler yaratabiliyorlar. Bu sayede markaların, mobil web sitesindeki her sayfaları dinamik hale gelebiliyor. Instory’de görseller, tam ekran ve dikey formatta ayarlanarak mobil web sitesindeki ziyaretçilere, üç boyutlu gösterilebiliyor. Uygulama mobil web dönüşümlerini, bağlı olarak markaya olan bağlılığı artırıyor.

Hikaye teknolojisi şimdi mobil web’de…
Insider platformları ‘yapay zeka ve makine öğrenmesi’ ile destekleniyor. İnsan gücünün sıfırlanarak tüm kararların yapay zekaya bırakıldığı segmentasyon sisteminin uygulandığı InStory’de, cinsiyetten yaşa, gelir seviyesinden satın alma olasılığına, bakılan veya satın alınan ürüne kadar, çok geniş bir yelpazade segmentasyon uygulanabiliyor. InStory üzerinde kişiselleştirme uygulaması ile sistemin etkinliğinin artırılabildiğini belirten Insider Ticari Kanallar ve Mobil Platform Direktörü Ali Can Kamiloğlu sistemin işleyişine ilişkin şu örnekleri veriyor:
“Diyelim ki, elektronik bir markette bir bilgisayara baktınız ancak satın almadan çıktıysanız, aynı markete tekrar geldiğinizde, daha önce baktığınız bilgisayarla ilgili InStory’de bir video ile birlikte, güzel bir hikaye görebilirsiniz ve bu sizi etkileyebilir. Bir otelin mobil web sitesine Türkiye’den giren bir kişi farklı hikaye ve video’larla karşılaşırken, aynı otelin mobil web sitesine Fransa’dan giren bir turist, farklı görsellerle karşılaşabiliyor. Sistemin, hedef kitlesine göre hikayeleri farklılaştırabilmesi, önemli özelliklerinden biri olarak öne çıkıyor.”

Digital Exchange Hakkında:
Dijital Exchange; yazılımsal ve içeriksel SEO desteklerinden, anahtar kelime ve programatik reklamcılığa, arama motoru reklamcılığından sosyal medya yönetimine ve diğer tüm dijital kreatif çalışmalara kadar, geniş bir yelpazede faaliyet gösteren sektörünün önde gelen dijital hizmet ajansıdır. Şirket, müşterilerinin internet dünyasında görünürlük ve trafik ihtiyaçlarını doğru şekilde karşılamayı ve doğru hedef kitlesine ulaşmasını iş süreçlerinde birinci önceliğe alarak yönetmektedir.
Digital Exchange, internet alanında en büyük etkileşim kaynaklarından biri olan sosyal medya dünyasında, marka değerini yükseltmek ve etkileşimini artırmayı isteyen müşterileri ile, planlama aşamasından uygulamaya kadar, iş süreçlerindeki her adımda işbirliği içinde ve masa arkadaşı olarak çalışmaktadır. Şirket sadece ulusal değil, Asya’dan Avrupa’ya ve ABD’ye kadar uzanan uluslararası bir zincirde müşterilerinin profesyonel dijital medya planlama hizmetleri sunmaktadır. Şirket, reklamveren - ajans - medya üçlüsünün aynı çatı altında temsil edildiği tek meslek örgütü olan IAB Türkiye üyesidir.

Insider Hakkında:
Insider, derin Yapay Zeka ve Makine Öğrenimi algoritmaları ile güçlendirilen bir platform olup; web, mobil web, mobil uygulama ve reklam kanallarında gerçek zamanlı öngörüsel segmentasyon ile kişiselleştirme çözümleri sağlamaktadır. Büyüme Yönetim Platformu İnsider, dijital pazarlama uzmanlarına; müşteri edinmeden (acquisition) etkinleştirmeye (activation), müşteri tutumundan (retention) gelir dönüşümüne (revenue) kadar olan tüm büyüme aşamalarında zengin özellikler sunmakta, satış hunisinin her evresinde büyümeyi hızlandırmalarına yardımcı olmaktadır.
Insider, birleştirilmiş veri katmanı üzerine kurulmuş olan Büyüme Yönetim Platformu, karmaşık entegrasyonlara olan ihtiyacı ve IT takımı bağlılığını ortadan kaldırmaktadır; uygulanması ve kullanımı kolaydır. Dijital pazarlama uzmanlarının hayatını kolaylaştıran şirket, markaların pazarlama atığını azaltarak büyümelerini desteklemektedir. Insider; Londra, Singapur, Tokyo, Dubai, Moskova, Varşova, Kuala Lumpur, Jakarta, İstanbul, Kiev, Sidney, Seul, Ho Chi Minh City, Bangkok, Hong Kong ve Taipei'de ofisleri olan bir teknoloji şirketidir. .