EN

BLOG

PAYLAŞ

04 Aralık 2018

Sosyal Medya Pazarlama İletişimi Bölüm 2

Aşağıdaki söylemlerden biri sizin şirketinizin içinde de duyuluyorsa…

“Mağazalarımda satışlarım yolunda gidiyor, sosyal medyada iletişim yapmaya ihtiyacım yok” diyen müşterimizin sosyal medya üzerinden de ürün satmasını ve cirosunu arttırmasını sağladık.

“Güvenilir bir markayım, sosyal medyaya sürekli iletişim yatırım yapmama gerek yok,” diyen müşterimizin “güven krizi” anında yanındaydık ve krizi yöneterek sarsılan imajını toparlamasına yardımcı olduk.

“Sosyal medya iletişimimizi kendi içimizde yapıyoruz,” diyen müşterimize profesyonel içerik desteği sunarak hem görsellerinin hem de metinlerinin kalite çıtasını yükselttik. Sonuç daha geniş erişim, daha yüksek güven, daha fazla satış olarak hanemize yansıdı.

“Sosyal medya iletişimine nereden başlayacağımı, hangi ağlarda var olmam gerektiğini bilemiyorum,” diyen müşterimize piyasa-rakip ve mevcut durumu hakkında kapsamlı bir analiz yaparak, sorularını rasyonel olarak yanıtladık. Doğru kararları alması için doğru metriklerle buluşturduk.

“Sosyal medyadaki rakiplerim arasında en görünür marka olmak istiyorum,” diyen müşterimize en gerçekçi çözüm önerileri ile yardımcı olduk.

Siz de bize sorularınızı gönderin, en yaratıcı ve doğru çözümlerle buluşmanızı sağlayalım.