EN

BLOG

PAYLAŞ

04 Aralık 2018

Sosyal Medya Pazarlama İletişimi Bölüm 3

3 Adımda Dünya Sizi Konuşur

Biz Nasıl Çalışırız?

1.
-Pazarlama stratejinizi dinleriz.
-Ürün ve hizmetlerinize hakim oluruz.
-Rakiplerinizi tanırız.
-Satış kanallarınızı öğreniriz.
-Hedef kitlenizi segmente ederiz.
-Hedeflerinizi ve isteklerinizi rasyonelleştiririz.

2.
-Sosyal medya stratejinizi yazarız.
-Görsel iletişim dilinizi tasarlarız.
-Sosyal medya dilinizi kurgularız.
-Sosyal medya kanallarınızı belirleriz.
-Dil seçimlerinizi yaparız.
-Aylık içerik planınızı görselleştirerek hazırlarız.
-İçerik planının düzenli paylaşımını, moderasyonunu yaparız.

3.
-Satış, imaj, bilinirlik, takipçi sayısı hedeflerinize göre içerik planına post boostlar ekleriz.
-Boostlara reklam bütçesi öneririz.
-Dönüşümleri ölçer, hedefleri güncelleriz.
-Aylık rapor sunar, iletişim hedeflerinize göre yenilikler geliştiririz.

İçerik Pazarlaması Deyip Geçmeyiz
-Ürün ve hizmetlerinizi sadece tanıtmaz, etraflarındaki kavramlar dünyasından beslenerek içerik yaratırız.
-Sadece reklam değil, marka ile duygusal bağ yaratan, bilgilendirici, bilinçlendirici içerikler yazarız.
-Markanızın kişiliğinin ses tonuna göre ilgili alanları belirler, hatlarını genişleterek içerik üretiriz.

Moderasyon Yaparız
-Hesaplarınıza gelen mesajları, olumlu/olumsuz yorumları yönetir, raporlarız.
-Kampanya, çekiliş vb online etkinliklerinizi kurgular, organize ederiz.

Influcerlarla İş Birlikleri Organize Ederiz
-Markanızın hedef ve kişiliğine uygun macro ve micro influcerları seçer, kurgular tasarlar, hayata geçiririz.

Büyük Plana Entegre Oluruz
-Geleneksel ve dijital medya planlarınızın içine entegre olur, uyumlu bir strateji geliştirir, anlık yaratıcı fikirler sunarız.