EN

BLOG

PAYLAŞ

14 Ocak 2019

Sosyal Medya Reklamcılığı Bölüm 3

Mecranın Ruhuna Özel Reklamlar ile Fark Yaratın

Facebook, İnstagram, Twitter, Snapchat, Linkedin, VKontakte, YouTube hem içerik paylaşımı hem de reklam için son dönemde en sık kullandığımız sosyal ağlar. Artık hepimizin bildiği gibi bu ağların kendilerine özel bir tarzı, ruhu, çalışma prensibi ve kullanıcı kitlesi var. Elbette ortak kesişim kümeleri de var ama Linkedin’de yüksek gelir grubuna mensup beyaz yaka çalışanlara “çalışan bağlılığına” dair anlattığınız verilerle çevrili içerik İnstagram kullanıcısı için fazla ciddi kalacaktır, tüketilemeyebilir. Ya da İnstagram için hazırlanan “kadınlara özel kişisel bakım ürünleri” reklamı, Linkedin’de sonuç vermeyecektir.

Sadece Türkiye içinde iletişim ve reklam yapan müşterilerimiz ile tüm dünyaya ürün-hizmet satan müşterilerimiz için de farklı öneriler sunuyoruz. Örneğin sadece Ortadoğu’da yaşayan potansiyel müşterileri hedeflerken Snapchat, Rusya’da yaşayan potansiyel müşteriler için ise VKontakte kullanmayı mutlaka öneriyoruz, kesişim kümesine de İnstagram yerleştiriyoruz. Daha fazla püf noktayı ise elbette sizlere özel olarak anlatıyoruz :)

İşimizin en önemli parçası tüm dünyada kullanıcıların güncel alışkanlıklarını, trendleri takip etmek ve her müşterinin ihtiyacına özel çözümler sunmak olduğu için geleneksel dijital ajanslardan ayrışarak fark yaratıyoruz.

Digital Exchange’de sizlere her zaman ihtiyacınıza özel hizmet sunacak, eğitim verebilecek bir ekip olduğunu unutmayın.