Şirket olarak nasıl farklılaşıyorsunuz?
Bizi sektörde farklılaştıran temel konularımızdan biri, data veri analitiği. Stratejik partnerimiz Türkticaret.net ile yapay zeka üzerinden geliştirilen birçok teknolojiyi ve inovasyonu iş modellerimize dahil ediyoruz. Türktticaret.net ile birlikte, 31 Mart yerel seçimlerinde; AVM, perakende sektörü ve üniversitelerin tercih dönemlerindeki reklam planlamalarında TheADX Digital Platformu üzerinden birçok sektöre dikey pazarlama hizmetleri vermeye başladık.
Ofisleriniz, çalışan sayınız...
Merkez ofisimiz İstanbul Maslak’ta. Ankara, Antalya ve Bursa’da ofislerimiz mevcut. Halihazırda Kocaeli, Bursa, Gaziantep, Antalya, Ankara, İzmir ve Kıbrıs’ta partner ofislerimiz var. Yurt dışında ise; Londra, Dubai ve Berlin’de partner ajanlarımız üzerinden çalışıyoruz. İstanbul ofisimizde 25 çalışanımız var. Global marketing hizmeti verdiğimiz için; pazarlama, Rusça, Almanca ve Fransızca bilen ekip arkadaşlarımız ile çalışıyoruz. Teknopark’a yeni geçtik ve bu merkezde sınırlı sayıda ekip arkadaşlarımızla birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Stratejik partnerimiz Türk ticaret.net’in bu alanda 150 çalışanı bulunuyor.
Hangi sektörlerle çalışıyorsunuz?
Stratejik iş partnerimiz Türkticaret.net ürünü olan TheADX Programatik Reklam Platformu’nu, siyasette, perakende pazarında, eğitim ve turizm sektöründe kullanıyoruz. Yakın zamanda e-ticaret alanında uygulamaya başlayacağız. İhracat sektöründe de, dikey pazarlama kapsamında sistemi uygulamaya başladık.
Bu teknoloji şirketlere ne sunuyor?
Biz veriye devletten aldık. TheADX Export Platformu üzerinden bugün dünyada 4,2 milyon firmaya ulaşıyoruz. Firmaların ürünlerini, alıcıları ile buluşturuyoruz. Sistem, yapay zeka tabanlı algoritması ile şirketlerin dünya pazarlarını; ülke bazında, ürün bazında ve yıl bazında incelemelerini sağlıyor.
Turizm, sağlık, eğitim kategorilerinde ne tür bir değer yaratıyorsunuz?
Dikey pazarlama yapıyoruz. AVM, turizm ve perakende sektörü müşterisine, tercih yapacak olan üniversite öğrencisi adayına ve ebeveynlerine doğrudan ulaşabiliyoruz. Aynı şekilde günümüzün trendi olan sağlık turizmine yönelik de çalışmalar yapıyoruz. Alanında birçok önde gelen kurum için, yurt dışında birçok ülkede yaşayan potansiyel hastalara ulaşıyoruz ve saç ekim, plastik cerrahi, göz, diş ile diğer birçok konuda Türkiye’ye hastalar getiriyoruz.
Yurt dışında hangi hizmetleri veriyorsunuz? Hangi teknolojileri kullanıyorsunuz?
Turizm, sağlık turizmi, gayrimenkul sektörü için yurt dışında birçok ülke ve şehirde reklam çalışması yapıyoruz. Örneğin turizmde, Türkiye’ye en az bir kere gelmiş insanlara dünyanın neresinde olursa olsun reklam gösterebiliyoruz. Bugün yurt dışında Avrupa, BDT, Mena, Baltık ve Nordik ülkeleri başta olmak üzere, geniş bir coğrafyada hizmetlerimizi sunuyoruz.
Yakın gelecek için hedefleriniz neler?
Yurt dışı ağırlıklı çalışıyoruz. Portföyümüzün yüzde 70’ini yurt dışı müşterilerimiz oluşturuyor. Dünyanın birçok ülkesinde dijital reklam çalışmaları yapıyoruz. 2020 yılından itibaren, Türkiye’de büyüyen ve globalde önemli düzeyde pazar payına sahip bir marka olmayı hedefliyoruz.
03 Eylül 2019 Salı tarihinde yayınlandı.
Sosyal Medyada Paylaş