Rusya’daki TikTok İzleyicileri

E-Ticaret
TikTok, Rusya'daki izleyicilerin gönlünü fethetmeye devam ediyor. 2020'nin sonunda, bu sosyal ağ hizmeti, 29,3 milyon kullanıcı kitlesiyle Rusya'daki en iyi sosyal ağlar arasında yer aldı.

Mediascope'a göre 2021'in ilk çeyreğinin sonunda kitlesini 36,6 milyon kullanıcıya çıkardı. Bununla birlikte, TikTok, yalnızca sosyal ağdaki kullanıcılar tarafından harcanan ortalama süre ile YouTube'dan daha düşük. Bu yüzden, son zamanlarda hemen hemen her marka TikTok'a gelmek için can atıyor. Ancak markanın zaten bir hesabı olsa bile tavsiye edilmek dünyanın en kolay işi değil. Bu nedenle, blogcularla entegrasyonlar, pazarlama hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir.TikTok kitlesinin analizi, bu soruyu kısmen cevaplamanıza izin verecektir. Her şeyden önce, bu sosyal ağ Rusya'daki izleyicisini bir yıl içinde (Mart 2020'den Mart 2021'e kadar) iki kez artırdı. Her gün 12 milyondan fazla Rus TikTok'a gidiyor ve orada günde ortalama 33 dakika harcıyor.

TikTok kullanıcılarının yalnızca beşte biri yaratıcı videolar oluşturuyor; diğerleri ise izlemeyi, beğenmeyi ve yorum yapmayı tercih ediyor. Platformda büyük çoğunluk 12-34 yaş arası orta ve üst orta sınıf kadınlardan oluşuyor. Markaların ilgisi, Z Kuşağının eğlenceli ve yaratıcı içerik üretmeye daha fazla zaman ayırmasına dayanıyor.

Kaynak: Russia-promo.com

07 Temmuz 2021 Çarşamba tarihinde yayınlandı.



Sosyal Medyada Paylaş
İletişim