Ortalama bir reklam panonuzu düşünün, ancak HD dijital ekranda ve hava durumu veya izleyici demografisi gibi gerçek dünya koşullarına göre gerçek zamanlı olarak güncellenir.
DOOH reklamları ayrıca müşteri verileri toplamak, markanızla ilgili izleyici duyarlılığını ölçmek veya anında potansiyel müşteriler oluşturmak için yapılandırılabilir. Bu, daha yüksek görüntüleme oranları, daha iyi marka hatırlama ve takip eylemleri anlamına gelir.
Pazarlamacıların ‘’Digital Out of Home’’ reklamcılığı, insanlara dijitalle aynı hiper alakalı şekilde, ancak atlanamayan veya engellenemeyen bir kanalda ulaşmak için harika bir alternatif olarak gördüğünü düşünüyorum.
DOOH reklamlarının yeniliği nedeniyle, tüketicilerin onlarla etkileşim kurma olasılığı daha yüksektir. Aslında, %50'si DOOH'yi "her zaman" veya "çoğu zaman" fark eder. Bu, çoğu insanın geliştirdiği “dijital reklam körlüğü” ile çarpıcı bir tezat oluşturuyor.
DOOH reklamları da inanılmaz derecede etkilidir. Yapılan araştırmada , bir dijital reklam panosunu fark ettikten sonra şunları buldu:
- Tüketicilerin %57'si reklamı yapılan işletmeyi hemen ziyaret etti
- İşletmeyi ziyaret edenlerin %93'ü satın alma işlemiyle ayrıldı
Genel olarak, küresel reklamcılık yöneticilerinin %80'inden fazlası Programatik ‘’Digital Out of Home’’un "iyi değer" sunduğu konusunda hemfikir.
Programatik ‘’Digital Out of Home’’un diğer faydaları şunlardır:
- Tetikleyici tabanlı satın alma kampanyaları yürütme yeteneği
- Tüketicileri hedeflemenin yenilikçi yolları
- Daha yüksek marka hatırlama ve bilinirlik
- Daha geniş bir kitle daha düşük bir maliyete ulaşır.
07 Ekim 2022 Cuma tarihinde yayınlandı.
Sosyal Medyada Paylaş