EN
Medya Planlama - Digital Exchange

MEDYA PLANLAMA

Dijital medya planlaması ve satın alma işlemleri yapılırken temel faktör kurumun ulaşmak istediği hedef kitlenin kimlerden oluştuğudur. Tüm kampanya ve yayınlar bu faktör göz önünde bulundurularak hazırlanır. Kampanya ve söylemlerin doğru odakta olması ve doğru şekilde yansıtılması planlama sürecinin esas hedeflerindendir. İhtiyacınız olan tüm dijital medya planlama operasyonlarınız ve bu alanda yapılacak uygulamalar tarafımızca gerçekleştirilip, düzenli olarak raporlanır.

Dijital Medya operasyonlarında doğru hedef tespiti, yapılacak harcamaların optimize edebilmesini sağlar. Bu nedenle, planlamada uzun vadeli fayda elde etmek ve birim harcamaya karşılık maksimum geri dönüşü elde edebilmek bakımından en önemli adım olarak tanımlanır. Planlama yalnızca reklam stratejisinin oluşturulması ve bütçe hedeflerinin belirlenmesi değil, tüm ortamlarda devam edecek kurumsal davranışların düzenlenmesi için de kullanılan bir yöntemler bütünüdür. Dijital ortamdaki mevcut varlığınızın analiz edilmesi, bunun üzerine değerlendirmeler yapılması ve sonuçları ortaya konması genel stratejinin belirlenmesi bakımından da önem arz eder.

Modern işletmecilik prensipleri içerisinde pazar analizi, satışların planlanmasında birinci adımdır. Hangi ürün veya hizmeti, hangi alana pazarlayacağınız konusunda detaylı bilgilere sahip değilseniz, büyük olasılıkla başarısız bir satış süreci geçirirsiniz. Ürün geliştirme süreçlerinde de pazarın özelliklerinin bilinmesi gerekir. Hali hazırda geliştirilmiş ve pazara sunulmaya hazır bir ürünün en yüksek oranda satışının yapılabilmesi ise, o ürünün satılacağı pazarın özelliklerinin en iyi şekilde analiz edilmesi ile mümkün olacaktır. Biz sizin için ürün veya hizmetiniz odağında, pazar analizlerini yapar ve süreci mükemmel biçimde planlayabilmek için gerekli raporlamaları sunarız.

İş Partnerlerimiz