Insider Ticari Kanallar ve Mobil Platform Direktörü Ali Can Kamiloğlu, Digital Exchange ve Insider’in güçlerini birleştirmesi ile markaların dijital alanda stratejik ve operasyonel ihtiyaçlarını 360 derece karşılamış olacaklarını söyledi.
Dijital hizmet ajansı Digital Exchange, uluslararası teknoloji şirketi Insider’ın Türkiye’de çözüm ortağı oldu. Bu işbirliği kapsamında Digital Exchange, Instagram’ın ‘Hikaye’ uygulamasından ilham alınarak Insider tarafından geliştirilen InStory ürününü Türkiye pazarında müşterilerinin kullanımına sundu.
Instory uygulaması, mobil web sitesi sahibi şirketlere e-ticarette yüzde 50’lere varan oranda satışlarını artırma fırsatı sağlıyor. E-ticarettin kalbi olan mobil web’lere kolayca entegre edilebilen InStory ürünü, müşterilerine ulaşmak isteyen 20’den fazla sektöre markalarını pazarlamada yeni bir kanal açıyor.
Insider Ticari Kanallar ve Mobil Platform Direktörü Ali Can Kamiloğlu, InStory ürününün sıfırdan üretilen bir teknoloji olduğunu belirtti. Türkiye’deki çözüm ortakları Digital Exchange’in uzmanlıklarına Insider ürünleriyle yeni yetenekler kazandırmaktan son derece memnuniyet duyduklarını söyleyen Kamiloğlu, “Digital Exchange ve Insider’in güçlerini birleştirmesiyle markaların dijital alanda stratejik ve operasyonel ihtiyaçlarını 360 derece karşılamış oluyoruz” dedi.
20 Ülkede Ofisi Var
Markaların pazarlama ağlarını genişletmeleri ve büyümelerini destekleyen Insider, e-ticaret siteleri üzerinden şirketlerin satışlarını artırmalarını destekleyen araçlar geliştiren bir yazılım ve teknoloji şirketi. Insider’in Londra, Singapur, Tokyo, Dubai ve Moskova dahil olmak üzere dünyada 20 ülkede ofisi bulunuyor.
Mobil Web Sitesi Üzerinden Yeni Satış Kanalı
Insider işbirliği ile mobil web üzerinden şirketlere yepyeni bir dijital pazarlama kanalı daha sunduklarını belirten Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “InStory, Instagramın ‘Hikaye’ uygulamasından ilham alınarak geliştirilen bir teknoloji. Instagram’ın ‘Hikaye’ uygulamasında ne yapılıyorsa, tüm bu uygulamaların daha fazlasını InStory ile şirketlerin mobil web sitelerinde gerçekleştiriyoruz” dedi.
Emrah Pamuk, mobil alış-verişin toplam küresel alışverişlerin yüzde 50’sini oluşturduğunu belirtti. Insider verilerine göre de, internet trafiğinin yüzde 62’sinin mobil kanallardan gelmesine rağmen, alış-verişlerin sadece yüzde 20’si mobil kanallardan gerçekleşiyor. Pamuk, bu nedenle, mobil web sitelerindeki dönüşüm potansiyelini ve müşteri etkileşimini artırmak için geliştirilen InStory’nin, mobil web sitelerine özel geliştirilen önemli bir inovasyon olduğunu belirtti.
20’den Fazla Sektör Müşterilerine Ulaşıyor
InStory ürününün sunduğu interaktif deneyimler sayesinde mobil web’de etkileşimi yüzde 50’lere varan oranda artırdığını vurgulayan Emrah Pamuk, sisteme ‘kişiselleştirme’ uygulaması eklendiğinde, markaların satın alma, tıklanma ve izlenme oranlarının yüzde 70’lere kadar yükseldiğine dikkati çekti.
E-ticaret’in yanısıra, bankadan seyahat acentalarına, havayollarından otomotive ve sigortaya kadar 20’den fazla sektörün müşterilerine ulaşmak için InStory uygulaması aktif şekilde kullandıklarını ifade eden Pamuk, “Dijital medya kullanan ve satış – pazarlama alanında farklılık yaratmak isteyen her marka, bu uygulamayı tercih etmektedir” dedi.
InStory ile Gelen Marka Bağlılığı
InStory uygulamasının ‘Kendin Yap’ editörü sayesinde markalar yüksek kalitede görseller, gifler, videolar ve hikayeler yaratabiliyorlar. Bu sayede markaların mobil web sitesindeki her sayfaları dinamik hale gelebiliyor. Instory’de görseller tam ekran ve dikey formatta ayarlanarak mobil web sitesindeki ziyaretçilere üç boyutlu gösterilebiliyor. Uygulama mobil web dönüşümlerini, bağlı olarak markaya olan bağlılığı artırıyor.
Hikaye Teknolojisi Şimdi Mobil Webde
Insider platformları ‘yapay zeka ve makine öğrenmesi’ ile destekleniyor. İnsan gücünün sıfırlanarak tüm kararların yapay zekaya bırakıldığı segmentasyon sisteminin uygulandığı InStory’de, cinsiyetten yaşa, gelir seviyesinden satın alma olasılığına, bakılan veya satın alınan ürüne kadar, çok geniş bir yelpazede segmentasyon uygulanabiliyor. InStory üzerinde kişiselleştirme uygulaması ile sistemin etkinliğinin artırılabildiğine işaret eden Insider Ticari Kanallar ve Mobil Platform Direktörü Ali Can Kamiloğlu, sistemin işleyişine ilişkin şu örnekleri veriyor:
“Elektronik bir markette bir bilgisayara baktınız ancak satın almadan çıktıysanız, aynı markete tekrar geldiğinizde daha önce baktığınız bilgisayarla ilgili InStory’de bir video ile birlikte, güzel bir hikaye görebilirsiniz ve bu sizi etkileyebilir. Bir otelin mobil web sitesine Türkiye’den giren bir kişi farklı hikaye ve video’larla karşılaşırken, aynı otelin mobil web sitesine Fransa’dan giren bir turist, farklı görsellerle karşılaşabiliyor. Hedef kitlesine göre hikayeleri farklılaştırabilmesi sistemin önemli özelliklerinden biri olarak öne çıkıyor.”
Sosyal Medyada Paylaş