VİDEO YÖNTEMLERİ DEĞİŞİYOR
Digital Exchange CEO'su Emrah Pamuk, 2022'de yapay zekanın etkilerini dijital reklam s ektöründe çok etkin olarak göreceğimizi ifade ederek, "Gerek marka web sitesi trafiğini raporlamak, gerek organik arama, gerekse kullanıcı satın alma geçmişine bağlı olarak bir sonraki alışverişinde neler satın alacağını bu teknolojiyi kullanarak tahmin edebileceğiz. Özellikle bu alanlara yoğunlaşan yükselmek isteyen firmalar, kullandıkları yapay zeka teknolojisini SEO stratejileri ile uyarlayarak başarıya ulaşabilecekler" dedi. Video reklamcılığının popülaritesinin artacağına da değinen Pamuk, "Instagram ve TikTok gibi sosyal medya mecralarında kullanılan video reklamcılığı kolay içerik üretimi ve ulaşımın fazla olması nedeniyle yükselişini 2022'de de sürdürecek. Aynı zamanda içerik üreticilerin sıklıkla kullandığı Reels gibi video içerikli projelerinin de popülaritesi gün geçtikçe artacak" diye konuştu.
Video yönteminin değişime uğradığına vurgu yapan Pamuk, şunları aktardı: "2022'de sıkça kullanılacağına dair öngörüm olan iki özellik, kısa video ve ses yöntemi. 2021'de LinkedIn, Jump Rope adlı kısa formlu bir eğitim şirketi satın aldı. İçerik oluşturucular bundan sonra, LinkedIn'in beceri geliştirme eğitimini artırma ve LinkedIn öğrenme platformunu genişletme hedefiyle uyumlu olacak YouTube Shorts'a benzer bir tarzda kısa eğitim videoları oluşturmaya ve paylaşmaya başlayabilir. LinkedIn özelinde yeni bir ses özelliği geleceğine dair söylentiler de var."
Sosyal Medyada Paylaş