Dönüşüm oranlarını iyileştirmek ve büyümeyi hızlandırmak için lazım olanlar yineleme ve denemedir. Yineleme ve deneme yapmak ise analitik açıdan doğru yaklaşımı gerektirir.
Ürün geliştirmeye yönelik daha akıllı bir yaklaşım olan Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz ile daha iyi kararları daha hızlı şekilde alabilirsiniz.
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimizin markanız için sağlayacağı faydalar:
Gelirinizi Artırır
Yüksek etkili değişiklikleri optimize etmek için Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimizden yararlanmanız halinde yetersiz hizmet alan müşterileri bulabilir ve kazancınızı artıracak değişiklikleri uygulayabilirsiniz.
Veri Erişiminizi Genişletir
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz yığın, izleme kodu veya SQL sorgusu gerektirmeden tüm site içi ve uygulama içi davranışları otomatik olarak yakalar.
Çevikliği Geliştirir
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Hizmetimizin geçmişe dönük verilere erişimi sayesinde, her zaman yüksek etkili hipotezler oluşturmak veya denemelerinizin sonuçlarını yorumlamak için ihtiyacınız olan verilere sahip olursunuz.
ENTEGRASYON VE DENEY
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz farklı platformlar ile tek tıklamayla entegrasyonlara sahiptir, böylece daha da hızlı yineleyebilirsiniz.
Her kullanıcı işleminde geriye dönük verilerle daha hızlı hipotezler oluşturabilirsiniz.
Daha kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturmak için farklı kullanıcı segmentlerinde, tarayıcılarda, pazarlama kanallarında ve cihazlarda denemelerinizin başarısını değerlendirebilirsiniz.
Genel site deneyimini geliştirmek için A / B testlerinin ikincil ölçümler üzerindeki etkisini analiz edebilirsiniz.
Deneyler yetersiz kalsa bile müşteri deneyimini en iyi duruma getirme konusunda deneyimler edinebilirsiniz.
OPTİMİZASYON
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz ile sitenizi optimize ederek daha iyi bir müşteri deneyimi oluşturabilirsiniz.
Başlıca kullanıcı akışlarında düşüşü tanımlayabilir ve deneme yol haritanızı oluşturabilirsiniz.
Farklı davranışların dönüşüm oranınızı nasıl etkilediğini ölçebilir ve yolunuzdan sapan davranışları tanımlayabilirsiniz.
Hangi müşteri davranışlarını teşvik edeceğini ve hangi eylemlerin müşteri deneyiminden uzaklaştığını belirleyebilirsiniz.
Cihazlar, tarayıcılar ve farklı kullanıcı segmentleri arasında dönüşüm oranlarını karşılaştırabilirsiniz.
Daha kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturmak için farklı kullanıcı segmentlerinin sitenizi nasıl dönüştürdüğünü anlayabilirsiniz.
Kısacası Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz ile müşteri yolculuğunun tümünü optimize edebilirsiniz.
DAHA İYİ DENEYİM
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmeti; yığın alma, satın alma işleminden dönüştürme işlemine kadar tüm temas noktalarını anlamanıza yardımcı olur.
Öbek otomatik olarak yönlendirme, UTM ve açılış sayfası bilgilerini yüzey kampanya optimizasyonlarına aktarır.
Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmetimiz kimlik çözünürlüğünü, çapraz platform ya da çapraz cihaz deneyiminizi tam olarak görebilmeniz için, müşterilerinizin geçmişini geriye dönük olarak birleştirir.
ESP'nizden gelen e-posta verilerini tek tıklamalı entegrasyonlarımızla birleştirerek e-posta kampanyalarınızın etkilerini analiz edebilirsiniz.