Doğru kampanyaları doğru kişilere gönderin
Segmentasyon araçlarımız, mesajınızı önemsemeyecek insanlar yerine onlarla ilgilenebilecek kişilere göndermeyi kolaylaştırır.
Segmentlere ayrılmış kampanyalar, segmentlere ayrılmamış kampanyalara göre ortalama %23 daha yüksek açık oranlar ve %49 daha yüksek tıklama oranları sağlar.
Kiminle konuştuğunuzu bildiğinizde daha akıllıca pazarlayın
Kullanıcıların sizinle nasıl etkileşim kurduğuna bağlı olarak iletileri hedeflemek isterseniz kitle verilerinizi filtrelemek için ihtiyacınız olan tüm seçeneklere sahip olursunuz. Bunlara dahil olarak:
- Paylaşılan özelliklere sahip kişilerle konuşun.
- Kişileri konum veya kayıt kaynağı gibi topladığınız verilere göre sıralayın.
- Davranışa dayalı hedef belirleyin.
- İnsanların markanızla etkileşim kurma biçimleri, onlarla nasıl konuştuğunuz konusunda size rehberlik etsin.
- Kendi benzersiz görüşlerinizi kullanın.
- Etiketleri ve özel form alanlarını kullanarak ihtiyaçlarınıza özgü ayrıntılara göre filtreleyin.
- Sizin için neyi tahmin edebileceğimizi görün.
- Pazarlamanızı, satın alma davranışıyla ilgili öngörülere göre hedefleyin.
- Bir tıklamayla kampanya gönderin.
Deneyimli ekibimiz Segmente Edilen Müşterilere E-Posta Pazarlama hizmetimiz ile kampanya etkinliğine, satın alma geçmişine ve daha fazlasına dayalı olarak hazır segmentler sunar; böylece hedeflemeye hemen başlayabilirsiniz.
Sadece kitlenize göre filtrelemek istediğiniz tek bir özelliği belirleyerek, söyledikleriniz konusunda daha bilinçli olmaya başlayabilirsiniz. Daha küçük segmentlere daha fazla hedefli mesaj göndererek, bu kişilerin kampanyalarla nasıl etkileşime girdiği hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Kitleniz büyüdükçe, tam olarak kiminle konuşmak istediğinizi bulmak için 5'e kadar bölümleme ölçütü sıralayabilirsiniz. Bu arama filtrelerini de kaydedebilirsiniz; bunlar en son verilerle otomatik olarak güncellenir, böylece her zaman doğru kişilerle konuştuğunuzu bilirsiniz.
Gelişmiş segmentasyon ile satın aldığınız etkinlik, cinsiyet, yaş aralığı ve daha fazlası gibi topladığınız farklı veri kombinasyonlarına izin veren bir dizi iç içe koşul ekleyebilirsiniz.
Gönderilecek doğru kişileri bulduktan sonra, mesajlarınızı birleştirme etiketleri, kişiselleştirilmiş gönderme süreleri ve daha fazlası ile bire bir görüşme gibi hissettirebilirsiniz.