Medya satın alma ve reklam yerleşimleri, çevrimiçi olarak son derece hedefli ve duyarlı kitlelere ulaşmanın en iyi yollarından ikisidir. Bu, reklamlarınıza daha fazla tıklama, web sitenize daha fazla ziyaret ve sonuç olarak daha fazla gelir anlamına gelir.

Çevrimiçi Medya Alış Fiyatlandırması Hakkında

Çevrimiçi medya satın alma söz konusu olduğunda, ihtiyaçlarınıza uyum sağlayan ve reklamlarınızı doğru kişilerin önüne alan bir şirkete ihtiyacınız vardır. Medya satın alma ve reklam yerleşimlerinde yardımcı olacak Medya Planlama Hizmetimiz ile hedef kitlenize optimum erişim sağlıyoruz.

Medya Planlama Hizmetimiz şunları içerir:

  • Demografik, psikografik, coğrafi hedefleme ve daha fazlası arasından, işletmenizin ihtiyaçlarını karşılamak ve potansiyel müşterileri web sitenize bağlamak için tasarlanmış özelleştirilmiş çözümler
  • Çevrimiçi reklamlarınızın, hedef müşterilerinizin en sık ziyaret ettiği sitelerde görünmesini sağlayan geniş bir çevrimiçi reklam alanı dizini
  • İşletmeniz için en iyi dönüşüm sağlayan sitelere odaklanmak üzere sürekli olarak izleyen ve test eden çevrimiçi medya satın alma uzmanlarından özel destek

Medya Planlama

Çevrimiçi Medya Satın Alma Kampanyanız için Hedef Pazarın Tanımlanması

İş hedeflerinize en iyi şekilde ulaşmak için Medya Planlama Hizmetimizle hedef demografiye ulaştığımızdan emin olmak için müşterinizin ilgi alanlarını ve yaşam tarzını tanımlamak için sizinle birlikte çalışırız. Mevcut demografik özellikler yaş aralığı, cinsiyet, eğitim düzeyi ve daha fazlasını içerir, hepsi medya satın alma stratejisinde büyük rol oynar.

Yine de hedef pazarınızın hedef cinsiyetine ve yaş aralığına ulaşmak önemli olsa da çevrimiçi medya satın almak, daha derine inmenizi gerektirir. Demografinizin ilgi alanları nelerdir? Ne hakkında okumayı seviyorlar? Tutkuları neler? Boş zamanlarında ne yaparlar? Tüm bu sorular ve daha fazlası, kampanyanıza dair uygun yerleşimleri daha iyi anlamamızı sağlayacaktır.

Müşterileriniz Eşsizdir

İşletmeniz benzersiz olduğu gibi, müşterileriniz de öyledir. Pazarınızı hem coğrafi hem de davranışsal olarak tanımlayan müşteriler, medyanızın çevrimiçi satın alımını yönlendirirken işinizin gelişmesine ve büyümesine yardımcı olur. Kampanyanızla hedefleyebileceğiniz, ürünleriniz ve hizmetlerinizle ilgileneceğini bildiğiniz müşteriler sizin için en iyisidir.

Hizmetlerimiz, yalnızca ürünleriniz ve hizmetlerinizle ilgilenmeyen müşterilere değil, gelecek yıllar boyunca işinize sadık olması muhtemel müşterilere ulaşarak genel İnternet pazarlama çalışmalarınızı desteklemektedir. Sadık müşterilere sahip olmak nihai hedefiniz ise hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Medya Planlama

Bilgi Tabanlı Güzel Ayarlı Hedefleme

Müşterilerinizin hedef demografisini herkesten daha iyi bilirsiniz. Medya Planlama Hizmetimiz çevrimiçi medya satın alma kampanyanızla bu özel müşteri tabanına ulaşmanızı sağlayacaktır. Geniş çevrimiçi reklam alanı dizinimizle, çevrimiçi reklamlarınızın, hedef müşterilerinizin sık sık ziyaret ettiği sitelerde görünmesini sağlayabiliriz.

Davranışa dayalı hedefleme yaparken, Medya Planlama Hizmetimiz sık sorulan soruları yanıtlamak için temel psikografinin ötesine geçer. Müşterileriniz neredeydi? Başlıca ilgi alanları nelerdir? Bu, neye değer verdiklerini veya belirli ürün ya da hizmetlere karşı tutumlarını anlamanın ötesine geçer.

Bu müşteri hedeflemesi, sık sık ziyaret ettikleri siteler, müşterilerinizin arkadaşlarına önerdiği siteler, arama motoru sorguları, hobiler ve hatta en sevdikleri şeyleri de içeren çok özel ilgi alanlarını ve yaşam tarzlarını içerir. Bunların tümü "içeriğe dayalı hedefleme" olarak da adlandırılır.

Zaman ve Konum Bazlı Medya Hizmetleri

Çevrimiçi medya satın alımında göz önünde bulundurulması gereken bir diğer faktör, hedef müşterinizin coğrafi konumudur. İşletmeniz ister yerel ister ulusal veya global olsun, Medya Planlama Hizmetimiz reklamlarınızın müşterinizin coğrafi konumuna uygun belirli alanlara yerleştirilmesini sağlayabilir.

Medya Planlama

Dönüşüm İş Hedefi

İster haftanın belirli günlerini ister belirli saatlerini hedeflemek isteyin, hedef müşterinizin belirli zamanlarda çevrimiçi olmayacağını tespit edersek, reklamlarınızın o günlerde veya saatlerde yayınlanmamasını sağlayabiliriz. Bir çevrimiçi medya alıcısını şirketiniz için çok önemli hale getiren bu tür bir hassasiyettir.

Ağ Araştırması ve Çevrimiçi Medya Fiyatlandırma Analizi

Reklam yerleşimi için kullanılacak en uygun siteleri bulmak önemlidir. Medya Planlama Hizmetimiz ile ekibimizin hedefleyebileceği çok çeşitli seçeneklerle, reklamlarınızı müşterilerinizin kullandığı sitelere yerleştirdiğimizden emin olabiliriz. Bu şekilde, riskli önseziler için değerli bütçenizi boşa harcamak yerine dijital medya satın alımından mümkün olan en yüksek değeri elde edersiniz.

 

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim