- Müşterilerinizle daha güçlü ilişkiler geliştirmek için benzersiz yöntemler arıyorsanız,
- Müşteri sadakati oluşturmak ve markanızla çevrimiçi etkileşimi artırmak istiyorsanız,
- Müşteri etkileşimi hedefiniz ise,
Çevrimiçi bir sosyal topluluk size yardımcı olabilir çünkü;
- Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanız ve kontrol ettiğiniz bir ortamda birbirleriyle bağlantı kurmaları için bir platform sağlar.
- Ekibimiz, markanızla uyumlu bir çevrimiçi topluluk tasarlar, oluşturur ve kurar.
- Müşterilerinizle sürekli bağlantı kurabilmeniz için kullanıcı katılımını teşvik eder.
- Hem mevcut hem de potansiyel müşterilerinizle ilişki kurmak isterseniz, müşteri sadakatini geliştirmenin ve artırmanın da yoludur.
Müşteri sadakati oluşturmak, müşterilerinizle uzun vadeli ilişkileri geliştirmek için en iyi yaklaşımdır. Yeni bir müşteri edinmek, mevcut bir müşteriye satmaktan daha fazlasını gerektirir. Bir işletme için gelir elde etmenin en etkili stratejisi; müşterilerinizle ilişkileri geliştirmek, kolaylaştırmak ve beslemektir. Bunu sağlamak için de müşterilerinize kendilerine benzer ilgi alanlarına sahip başka insanlarla sohbet edebilecekleri bir yer sağlayabilirsiniz. Onlar için bir topluluk oluşturabilir ve sonuç olarak güvenlerini kazanabilirsiniz.
Güçlü müşteri sadakati oluşturmak yalnızca onları dinlemekle kalmayıp aynı zamanda konuşarak ve şirketinizin sesini en önemli yere entegre etmeye çalışmakla ilgilidir. Müşteri ve marka sadakati oluşturmak isterseniz, müşterileriniz için etkileşimli ve ilgi çekici bir çevrimiçi sosyal topluluk oluşturabilirsiniz.
Online Sosyal Topluluk Platformu Şirketiniz İçin Ne Yapabilir?
Mevcut ve potansiyel müşterilerinize çevrimiçi bir sosyal topluluk sağlamak, şirketinizin hedef demografiniz hakkında çok değerli bilgiler edinmesini sağlar. Bu tür sosyal topluluklar, size müşterilerinizin düşünce ve davranışlarını analiz etme fırsatı verir. Daha sonra, daha bilinçli pazarlama kararları almak için bu verileri ayıklayıp analiz edebilirsiniz.
Online Sosyal Topluluk Platformu Tasarımı ve Geliştirme
Ekibimiz, çevrimiçi topluluğunuz için hem ulaşılabilir hem profesyonel bir görünüm geliştirmek adına sizinle birlikte çalışacak ve bunu yaparken de markanıza sadık kalacaktır.
Kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC) ve müşteri etkileşimi, başarılı bir çevrimiçi sosyal topluluk oluşturmak için zorunludur ve ekibimiz, şirketiniz için bu ihtiyacın geliştirildiği çevrimiçi bir topluluk oluşturabilir. Fotoğraflar, videolar, topluluk özet akışları, soru ve cevap formu, blog, etkileşimli yarışmalar, aktif kullanıcılara avantajlar ve teşvikler sağlamak vb. hizmetimizin içindedir.
Nasıl Başlanır?
Çevrimiçi bir topluluk oluşturmak bilgi ve deneyim gerektirir. Müşterilerinizi biliyorsunuz, ancak onlara nasıl ulaşacağınızı bilmiyor olabilirsiniz. Buraya giriyoruz.
Ekibimiz sizi doğrudan hedef kitlenize bağlayan bir çevrimiçi tartışma topluluğunun nasıl başlatılacağını bilir ve sizi ulaşmak istediğiniz kişilerle, ulaşmak istediğiniz şekilde doğrudan temasa geçirir. Hedef kitlenizin markalarla bağlantı kurmayı tercih ettiği yöntemleri araştırıyoruz ve doğru alanda oynadığınızdan emin oluyoruz. Doğru çözüm forum, tam bir web sitesi veya özel geliştirme çözümlerinden hangisi olursa olsun sizin için yaratıyor ve büyüdükçe desteklemeye devam ediyoruz.
Şirketim Online Sosyal Topluluk Gelişiminden Ne Bekleyebilir?
Ekibimiz, marka tanıma, rakiplerin farklılaşması, marka savunucularının bulunması ve kullanılması, daha fazlası dahil olmak üzere markanızın etrafında çevrimiçi bir topluluk oluşturmanın birçok faydasını kabul eder. Çevrimiçi marka topluluğu, kullanıcıların ürünlerinizi ve / veya hizmetlerinizi çevreleyen deneyimlerini öğrenebileceği, hakkında konuşabileceği ve deneyimlerini paylaşabileceği bir web alanı oluşturur.
Hedef demografinize, şirketiniz ve sunduğunuz ürün ve hizmetler hakkında etkileşimde bulunabilecekleri ve daha fazla bilgi edinebilecekleri bir yer sağlamanın birçok faydası vardır.
- Rekabet avantajı mı istiyorsanız,
- Müşteri geri bildirimi ve katılımı mı arıyorsanız,
- Bülten ve e-posta kayıtlarını artırmak mı istiyorsanız,
Bir topluluk oluşturmak bunu gerçekleştirebilir. Şu anda yürütmekte olduğunuz belirli bir kampanyayı tanıtmak istiyorsanız çevrimiçi bir topluluk bu konuda da yardımcı olabilir.
Online Sosyal Topluluk Yönetimi ile Erişiminizi En Üst Düzeye Çıkarın
Herhangi bir çevrimiçi sosyal topluluğun genel hedefi, markanızın çevrimiçi varlığını artırmaktır ve ekibimiz bu hedefe ulaşmanıza yardımcı olur. Sosyal topluluk yöneticiniz olarak, müşterilerinizi izleyip dinleyen ekibimiz şirketiniz adına görüşmeler yapar. Bunu yapmak, şirketinizle zaten ilgilenen kitlelerin katılımını sağlamakla kalmayacak, potansiyel müşterilerin markanızı müşteri memnuniyeti ve kalite güvencesine bağlamasını sağlayacaktır.