Doğru raporlama dijital pazarlamadaki en önemli noktalardan biridir. Çağrı izlemeden liderlik sıfatına kadar her şeyi kapsayan gelişmiş ve kapsamlı raporlar sunuyoruz. İşletmeniz için özel olarak düzenlenen bu gelişmiş raporlar, aşağıdakiler de dahil olmak üzere, size her ay çok detaylı veriler sağlar:
- Belirli pazarlama kanallarından ayrılan trafik ve gelir raporları (organik arama motoru trafiği, PPC ve sosyal medya dahil)
- Gelişmiş aylık takip için Google Analytics'te özel hedefler, etkinlikler ve gösterge panoları oluşturma
- Arama takibi, müşteri başına maliyet, e-ticaret, müşteri adaylığı, web sitenizi ziyaret eden şirketler ve daha fazlası hakkında gelişmiş raporlama
SEO planlarımızın bir parçası olarak sunulan aylık raporlamanın ötesinde derinlemesine raporlama yapmak isterseniz ek bir ücret karşılığında ekibimiz gelişmiş raporlar hazırlayabilir. Bu aylık raporlar, belirli pazarlama kanallarının trafiği ve yatırım getirisine ilişkin ek verilere erişim sağlamanın yanı sıra teklif başına maliyet (CPL) ve hedefler veya dönüşümler de dahil olmak üzere ayrıntılı yatırım getirisi verileri sağlama amacıyla tasarlanmıştır. Bütün bunlar ve daha fazlası aylık SEO raporuna dahil edilmiştir.
Bu Raporlar Neleri İçerir?
Bir SEO planına ya da diğer gelen pazarlama planlarımızdan birine kaydolan müşterilerimiz kendi deneyimli ekibimizden ayrıntılı aylık raporlar alır. Bu raporlar her müşterinin ihtiyaçları için özelleştirilmiştir. Bu raporlar;
- Web sitesi geliri
- Web sitesi trafiği
- Arama Motoru Optimizasyonu
Hakkında veriler içerebilir. Müşterilerden bazıları da standart özel aylık raporlarımızda bulunanların ötesinde ek veriler talep eder.
Gelişmiş aylık raporlama hizmetimiz kanal başına gelir ve trafik hakkında daha ayrıntılı raporlar içermekte olup, belirli pazarlama kanallarınız hakkında daha iyi kararlar almanızı sağlar.
Sosyal medya ve e-posta pazarlaması gibi dış kaynaklara atfedilen potansiyel müşteriler ve gelirlerin yanı sıra arama motorlarına ve SEO kampanyalarınıza atfedilebilen gelirler hakkında daha fazla bilgi toplayabilirsiniz.
Kanal başına raporlamaya ek olarak, deneyimli ekibimiz Google Analytics’te belirli, hedeflenmiş etkinlikler ve gösterge panoları oluşturacaktır.
Bu, aylık SEO raporunuzda en doğru verileri aldığınızdan emin olmak için bir iletişim formu doldurmak veya e-posta pazarlamanıza kaydolmak da dahil olmak üzere, belirli işlemleri tamamlayan ziyaretçi sayısını gözden geçirmenize olanak sağlar.
Özel Raporlama Hizmetimiz ile deneyimli ekibimiz web sitenizi ziyaret eden şirketleri isminize göre izlemenize izin vererek, size ürünleriniz ya da hizmetlerinizle kimin ilgilendiği hakkında daha iyi bir fikir verecektir.
Bu raporlar daha karmaşık pazarlama verilerine odaklanma tercihinize göre uyarlanabilir veya şirketinizin ihtiyaçlarına uygun olarak farklı formatlarda sunulabilir.
Özel Raporların Avantajları Nelerdir?
Özel Raporlama hizmetimiz, birden fazla pazarlama kanalına sahip daha büyük işletmelerin başarılı pazarlama kampanyaları tanımlamasını, yatırım getirisini izlemesini ve kanal başına belirli aylık hedefleri belirlemesini sağlar.
Bu raporlar ayrıca;
- Yeni potansiyel müşteriler elde etmek için harcadığınız para miktarı hakkında derin ve kapsamlı
- Müşterilerinizin pazarlama huninizdeki ilerleyişiyle ilgili yararlı veriler sunar.
Özel Raporlama Hizmetimiz, dilerseniz web sitenizin arama izlemesi hakkında size bilgi sağlayabilir. Eğer bir çevrim içi mağaza işletiyorsanız ayrıntılı e-ticaret raporları sunar.
Özel Raporlamaya Neden İhtiyaç Duyulur?
Özel Raporlama hizmetimiz çevrim içi etkinlikler ve kampanyalarının başarısı ile ilgili kararlar almak için gerekli olan tek şeydir. Bunun yanı sıra bazı büyük müşteriler daha ayrıntılı raporlama ve özellikler talep eder, sonuç olarak özel planları oluşturma sebebimiz de budur.
Web siteniz çok büyükse veya çok sayıda çevrim içi pazarlama kanalı kullanıyorsanız, çevrim içi pazarlamanızın durumunu daha iyi anlamak için özel raporlamaya yatırım yapmak isteyebilirsiniz. Bu raporlar, yatırım getirileri, müşteri başına maliyet ve hedefleriyle ilgili ayrıntılı veriler isteyen müşteriler için hazırlanmıştır. Yalnızca birkaç çevrim içi pazarlama kanalından yararlanan ya da yalnızca tek bir SEO planı veya projesi amaçlayan müşteriler için bu veri düzeyi gerekli olmayabilir. Özel raporlamaya yatırım yapmanız gerekip gerekmediğinden emin değilseniz danışmanlarımıza başvurabilirsiniz.