2003'teki başlangıcından bu yana, LinkedIn küçük bir özgeçmiş merkezinden yarım milyardan fazla aktif kullanıcı kitlesi ile güçlü bir platforma dönüştü. LinkedIn, tüm dünyadaki profesyonelleri hedeflemek ve onlara etkili bir şekilde ulaşmak için benzer alandaki sosyal medya devlerinden daha öne çıkıyor.
LinkedIn Platform Büyümesi
Kullanıcı tabanının yüzde 50’sinden fazlası üniversite diplomalı olan LinkedIn’de; kullanıcıları meslek, beceri, endüstri veya profesyonel ilgi alanlarına göre hedefleyerek, bu profesyonel platformun gücünü en üst düzeye çıkarabilirsiniz.
LinkedIn Reklam Hizmetimiz algoritma değişiklikleri ve LinkedIn haberleri ile güncel kalmaktadır. Bu sayede işletmenize mümkün olan en iyi pazarlama sonuçlarını sunabiliriz. LinkedIn reklam kampanyası yürütmede, hedefleme özellikleri arasından stratejik olarak seçim yapma becerimiz, işletmeniz için ideal sonuçları üretmemizi sağlıyor.
Ekibimiz, reklam kampanyası performansını yakından izler ve genel hedeflerinizi destekleyen sonuçları elde etmek için çalışma boyunca düzenlemeler yapar. Her bir kampanyanın sonuçlandırılmasının ardından, sonuçların analizleri yapılır. Ardından, bu analizleri kampanyayı optimize etmek için kullanırız.
LinkedIn Reklamlarını Kullanmanın Faydaları
LinkedIn'deki reklamcılık diğer tüm sosyal ağlardan farklıdır. LinkedIn, kullanıcıların deneyimlerini, iş unvanlarını, becerilerini, ilgi alanlarını ve eğitimlerini paylaştığı profesyonel bir sosyal ağdır. Kitleniz bu seçeneklerle eşleşiyorsa reklam verenin yararına olur.
Özel hedefleme: LinkedIn, ulaşmak istediğiniz demografik veya belirli kişi grubunu daraltmanıza olanak tanır. Kitlenize iş unvanı, sektör, cinsiyet, yaş, derece, konum vb. göre filtre uygulayabilirsiniz.
Aktif profesyonel kullanıcı tabanı: Bu platformdaki 500 milyondan fazla işletme uzmanıyla, işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyebilecek çok sayıda profesyonel kullanıcıyla aktif bir şekilde varlığınızı sürdürebilirsiniz.
Farkındalığı artırın: Çeşitli reklam formları aracılığıyla potansiyel çalışanlar, tüketiciler ve iş ortakları için daha iyi marka bilinirliği ve görünürlüğü oluşturma fırsatına sahip olabilirsiniz.
Ortaklıkları ve etkinlikleri tanıtın: LinkedIn, profesyonel kullanıcıları tarafından bilinen bir sitedir ve bu, etkinlik ve konferans tanıtımı yoluyla potansiyel çalışanları veya alanınızdaki diğer kişilerle ağ kurmayı uygun bir yer haline getirir. Hedefleme çabalarınızla şirketinizi büyütmek ve etki alanınızı genişletmek için LinkedIn'i kullanabilirsiniz.
LinkedIn Reklamlarıyla İdeal Kitleye Nasıl Ulaşabilirim?
LinkedIn'de, kullanıcılar pazarlama stratejinizi segmentlere ayırmanızı kolaylaştıran profillerinde sayısız bilgi sağlar. Bir kitle seçmek, özellikle kampanyanıza kişiselleştirme duygusu aşılamak istediğinizde pazarlama çabalarınız için çok önemli olabilir.
LinkedIn’in reklam çözümleri, işletmenizin hedeflediği kitleyi bu kanaldan doğru bir şekilde hedeflemesini sağlar. Aşağıdakileri içeren, farklı özelliklere sahip kişilere ulaşma olanağına sahip olursunuz:
Demografi: Yaş, cinsiyet, coğrafi konum ve daha fazlası
Şirket bilgileri: Bireyin işyerinin adı, endüstrisi ve çalıştıkları şirketin büyüklüğü
Mesleği: Görev unvanları, işlerinin içeriği, kıdem seviyeleri, çalışma alanları ve eğitim dereceleri / derece sayısı
Eşleşen kitleler: LinkedIn verilerine ve web sitesi trafiği yahut e-posta listeleri gibi kendi birinci taraf verilerinize göre seçilen kullanıcılar
LinkedIn Üç Ana Reklam Biçimi Kategorisi Sunmaktadır:
1. Sponsorlu İçerik
Bu reklam şekli, bir LinkedIn üyesinin yayınında, diğer işletmelerin yayınları ve içeriği ile bunların LinkedIn bağlantıları arasında görünecektir. Birçok şirket, aşağıdaki nedenlerden dolayı LinkedIn'de sponsorlu içeriği tercih etmektedir:
-Bir web sitesine olan trafiği artırma
-LinkedIn’in yerel potansiyel satış formu özelliklerini kullanarak potansiyel müşterileri artırma
-Video görüntülemelerini artırma
2. Metin Reklamları
Bu reklamlar, bir LinkedIn üyesinin özet akışının yanında, altında veya üstünde görünür. Metin reklamların avantajları şunları içerir:
- Birden fazla oran ve boyutta mevcut olmak
- Kitlenizin dikkatini hızlı ve doğrudan yakalamak
- Kullanıcıları güçlü bir harekete geçirici mesajla (CTA) web sitenize yönlendirmek
3. Sponsorlu Gemi
LinkedIn messenger'ı aracılığıyla doğrudan potansiyel müşterilerinize kişisel mesajlar gönderin. Bu araç aşağıdakiler için idealdir:
- Özel alanlar ile mesajınıza kişiselleştirilmiş bir dokunuş ekleyin.
- Doğrudan mesajlaşma ile gelen kutularına alakalı içerik bırakarak kitlenize ulaşın.