Tıklama başına ödeme reklamcılığında, en iyi performans gösteren anahtar kelimelerinizin maliyetlerini düşürmek istiyorsanız, Performansa Dayalı Ödeme (PFP) SEO Hizmetleri sizin için uygun olabilir. Performansa Dayalı SEO Hizmeti şu şirketler için idealdir:
- Performansa dayalı SEO fiyatlandırma planı ile üst düzey bir pozisyon elde etmenin sağlayacağı gelirlerin bilincinde olan
- Site dönüşüm ölçümleri adına değerli olan trafik sürüş terimleri için arama motoru sıralamalarında dalgalanma yaşayan
- Geçmişte ya da tıklama başına ödeme kampanyalarında hedeflemek istedikleri anahtar kelimeler için önemli yatırım getirisi elde eden
İlk Sayfa Arama Motoru Sonuçları Sıralama Konumlarının Değeri (SERP'ler)
- Size önemli bir YG getiren, ancak maliyetleri düşürmek isteyen belirli bir anahtar kelime için AdWords’te yüksek ücret ödüyorsanız,
- Aramalarda ilk sayfaya çıktınız ve bu organik yerleşimin değerinden faydalandınız ancak sonrasında daha aşağıya, hatta ikinci sayfaya düştüyseniz,
Performansa Dayalı SEO Hizmeti, organik arama sonuçlarında bu önemli sıralama konumlarına ulaşmalarından elde edecekleri getiriyi anlayan şirketlere yöneliktir. Bu model, arzu ettikleri spesifik sonuçları elde etmek için SEO faaliyetlerine yatırım yapmak isteyen şirketler için idealdir.
Performansa Dayalı SEO Hizmetimiz ile müşterilerimiz için belirli hedeflere nasıl ulaşılacağını biliyoruz. Bu sebeple Performansa Dayalı SEO Hizmetimiz, özellikle yakın zamanda kaybedebilecekleri sıralamaları yeniden yakalamak isteyen şirketler için önem arz eder.
Performansa Dayalı SEO yalnızca ‘bir ya da daha fazla anahtar kelime için iyi performans’ ilkesine dayanır.
Google’daki İlk Sayfa Konumlarının Değeri Nedir?
İlk sayfa pozisyonlarının size nasıl bir değer kattığını merak ediyorsanız performansa göre ödeme tahmincimizle, hedeflemek istediğiniz anahtar kelimeyi girebilirsiniz. Bu, markanızın ilk on, beş veya üç pozisyonlarına ulaştıktan sonra tahsil ettiği aylık ücretin tahmini bir fiyatlandırma yapısını sağlar.
Hizmetimiz markanız için belirli bir anahtar kelime sunar. Sonuç olarak ödenen SEO'nun gücü budur ve belirli hedefler için iyi sonuçlar elde edersiniz.
Performans için ödeme benim için doğru strateji midir?
- Performansa Dayalı SEO Hizmeti tipik SEO Hizmetlerinden farklıdır. Eğer birden fazla aramada maruz kalmayı artırmak istiyorsanız, standart SEO planlarımız ihtiyaçlarınız için daha iyi çalışacaktır. Ancak, şirketiniz için gerçek bir satış sürücüsü olan anahtar kelimeyi biliyorsanız, o zaman performansa göre ödeme sizin için en iyi strateji olabilir.
- Deneyimli ekibimiz markanızı, mümkün olan en yüksek yatırım getirisini sağlayacak yerleşime ulaştırmak için bir strateji geliştirmek üzere sizinle birlikte çalışacaktır.
- Geleneksel SEO kampanyaları geniş ve çeşitli anahtar kelimeleri kapsarken, Performansa Dayalı SEO daha hedefe yönelik bir çözüm sunar.
- Kaynaklarımızı yaymak yerine, bir ila beş değerli anahtar kelimeye odaklanır ve bunları Google’daki en iyi arama konumlarında sıralamaya odaklanırız.
- Performans için ödeme, tek bir dokunuşla birçok hedefe ulaşmaya çalışmaz, bunun yerine anahtar kelimelerden sonra bireysel olarak devam eder.
Performans için Ödeme Doğru Çözüm Olduğunda
- Yoğun bir aylık arama hacmi olan Google’da bir ilk sayfa organik konumu almak, size ciddi miktarda trafik getirecektir. Kullanıcıların yaklaşık % 80'i ücretli sonuçların aksine organik sonuçlara tıklıyor. Böylece, daha düşük bir yatırım için trafiğin büyük kısmını sizin tarafınızdan alıyorsunuz.
- Performans için ödeme, web sitenizi optimize etmek için doğru çözüm olmayabilir. Yalnızca birkaç çok özel ve muhtemelen çok rekabetçi terimleri hedefleyerek, kullanıcıların arama motorlarına yazacakları uzun kuyruk anahtar kelimelere yeterince dikkat etmeyebilirsiniz.
- Tamamen benzersiz aramalar olarak bilinen uzun kuyruklu aramalar, çevrimiçi aramaların kabaca % 70'ini oluşturur. Ayrıca, sonuçların ilk sayfasında istediklerini bulamazlarsa, kullanıcıların% 49'unun arama sorgusunu değiştireceği tahmin edilmektedir. Bu nedenle, sitenizi yalnızca belirli arama sorgularıyla değil, aynı zamanda uzun kuyruklu sorgularla eşleşecek şekilde optimize etmek de zorunludur. Web sitenizi bir kaynak haline getirmek ve kullanıcıların web sitenizde tam olarak aradıklarını bulmalarını sağlamak istiyorsunuz.
- İlk sayfada sonuç görmezlerse, kişilerin yüzde 49'u aramalarını değiştirecek.
- Çoğu işletme, çok çeşitli anahtar kelimeler içerdiğinde SEO’da daha fazla başarı görüyor. Bir PFP planı ile oldukça rekabetçi terimleri hedeflemek trafikte büyük bir artışa neden olabilirken, satışlarınızı veya dönüşümlerinizi artıramayabilir. Web siteniz bu kısa terimlerle aşırı derecede alakalı değilse, ziyaretçilerin çoğunluğunun alışveriş yapmadan ayrıldığını görebilirsiniz.
- Çok çeşitli anahtar kelimeler üzerinde rekabet edebilmek ve tüm trafik ve web sitesi ziyaretçilerinizden en iyi şekilde yararlanmak için, ekibimiz genellikle daha fazla sayıda anahtar kelime hedefleyen bir SEO planı önerir. Temel SEO planımız, değerli uzun kuyruklu anahtar kelimeler de dahil olmak üzere, 30 hedeflenmiş kelime veya kelime öbeğinde başlar.
Performansa Dayalı SEO Hizmetinin Yararları:
- Yalnızca işletmeniz için en değerli olan anahtar kelimeler için ödeme yapın
- Arama motorları üzerinden ücretsiz trafik sağlayın
- Ücretsiz 'uzun kuyruk' terimler
- Ücretsiz anahtar kelime varyasyonları
- Net Kesim YG
- Gerçek ortaklık ilişkisi
- AdWords’ü ve diğer tıklama başı ödeme bağımlılıklarını kırma fırsatı sağlar
- Konumlandırma raporları haftalık olarak yayınlanır
Performans SEO hizmetlerimiz herkes için değildir. Yatırımınızın karşılığını almak için, hedeflemek istediğiniz anahtar kelimelerin değerini bilmek önemlidir. Ekibimiz web siteniz ve belirlenmiş anahtar kelimeler için ilk sayfa sonuçlarının uygun olmasını sağlamak adına web sitenizi değerlendirecektir. Bu şekilde, geri dönüşünüzün ilk yatırıma değip değmeyeceğini bilirsiniz.