2020'de e-ticaret TBM maliyetleri, bir defalık kurulum ücreti, yönetim maliyeti ve reklam harcamasını içerir. Bir ajansın fiyatlandırmasının arkasındaki itici faktörleri bildiğinizde, seçimlerinizi daraltabilir ve işiniz için en iyi şirketle anlaşabilirsiniz.
E-ticaret PPC yönetim hizmetleri için ne ödeyeceğinizi etkileyen birkaç faktör vardır. Bunlar sırasıyla;
1.Reklam Harcanı
Birçok ajans, reklam harcamaları fiyatlandırma modelinin bir yüzdesini kullandığından reklam harcamanız kritik bir fiyatlandırma faktörüdür. Bu fiyatlandırma modeli, ajansın yönetim oranını reklam harcamanıza dayandırır. Ajansa bağlı olarak, bu fiyatlandırma modelini planlar arasında veya yalnızca belirli reklam harcamaları için kullanabilirler.
2.PPC Fiyatlandırma Modeli
Ajanslar, PPC söz konusu olduğunda aşağıdakileri içeren bir dizi fiyatlandırma modeli kullanır:
Sabit ücret: Yinelenen ve tutarlı bir aylık yönetim ücreti ödersiniz.
Reklam harcamalarının yüzdesi: Reklam harcamanıza bağlı olarak aylık bir yönetim ücreti ödersiniz.
Performansa dayalı: Ajans sonuçlarına göre aylık bir yönetim ücreti ödersiniz.
Ajansınızın fiyatlandırma modeli, e-ticaret PPC maliyetlerinizi etkileyecektir.
3.Ajans
E-ticaret PPC fiyatlandırması söz konusu olduğunda, ajanslar en fazla etkiye sahiptir. Hizmetleri için ne ücretlendireceklerine karar verirler ve ücretlendirdiklerini çeşitli faktörler etkiler. Bu öğeleri tanımak, işletmenizin bir ajansın fiyatını anlamasına yardımcı olabilir.
E-ticaret PPC fiyatlarını etkileyen ajansa özgü bazı özellikler:
- Deneyim
- Yetenek
- Ajans büyüklüğü
- İtibar
- Uzmanlık
- Teknoloji
Bu faktörlerin birçoğu bir ajansın ücretlerini artırsa da genellikle hizmet kalitesinin olumlu göstergeleridir. Daha iyi hizmet kalitesi sadece ekibiniz için daha iyi bir deneyim değil, aynı zamanda e-ticaret mağazanız için daha iyi sonuçlar anlamına gelir.
4.Servis Teslimatları
Hizmet çıktılarınız veya e-ticaret PPC hizmetlerinizle birlikte gelenler, e-ticaret tıklama başına ödeme maliyetlerinizi de etkileyebilir. Örneğin, bir ajans hileli tıklama izleme sunarken, diğeri bunu yapmaz ve bu da maliyet farkıyla sonuçlanır.
Her zaman PPC planlarına dahil edilmeyen bazı hizmet çıktıları şunlardır:
- Çağrı izleme
- Aday müşteri takibi
- Hileli tıklama izleme
- Açılış sayfası tasarımı
- Açılış sayfası testi
- Alışveriş sepeti terk e-postaları
Bu çıktıların gerektirdiklerine bağlı olarak, e-ticaret PPC fiyatlarında küçük veya büyük değişiklikler görebilirsiniz. Örneğin, özel bir açılış sayfası tasarımı genellikle sahte tıklama izlemeden daha yüksek maliyetlerle sonuçlanır. Bir ajansla iletişim kurmadan önce bu çıktıları araştırmak, hangisine ihtiyacınız olduğuna karar vermenize yardımcı olabilir. Karar verdikten sonra, ajans çıktılarını ve fiyatlarını, onlara erişmek için daha fazla ne ödeyeceğinizi net bir şekilde anlayabilirsiniz.
Profesyonel PPC Reklam Yönetim Hizmetimizin Yararları:
E-ticaret şirketleri, aşağıdakiler de dahil olmak üzere birkaç sebepten dolayı profesyonel PPC Reklam Yönetim Hizmetimize başvurur:
Sonuçlar: Başarınızı önemsiyoruz ve bu sebeple başarımızı sizinle ölçüyoruz. Müşterilerimiz için dijital reklamcılık hizmetlerimizle iyi sonuçlar elde ediyoruz.
Deneyim: Gelir getiren kampanyalar oluşturmak için deneyimli ekibimizle yanınızda oluyoruz. Deneyimlerimiz, reklam harcamanızı optimize etmenize, reklam hedeflemenizi iyileştirmenize ve ücretli arama sonuçlarındaki rekabet gücünüzü artırmanıza yardımcı olabilir.
Şeffaflık: Planlarımızdan stratejilerimize, hizmetlerimize kadar her şeyi size ve ekibinize şeffaf hale getiriyoruz. Bu nedenle planlarımızı ve fiyatlarımızı çevrimiçi yayınlıyoruz ve şirketinizin Google Ads hesabınıza sahip olmasını sağlıyoruz. Ayrıca, aylık performans raporları sunuyoruz.
Yetenek: Deneyimli ekibimizden yararlanarak, işletmeniz için kazanan bir strateji oluşturan özel bir hesap yöneticisiyle çalışma fırsatı edinirsiniz.
Memnuniyet: Hizmetimizle müşteri memnuniyeti sunuyoruz. Sorularınızı yanıtlamaktan bilgimizi paylaşmaya kadar, işletmenizi ve büyüme hedeflerini destekliyoruz.