Aylık yaklaşık 336 milyon aktif kullanıcı ve günde 500 milyondan fazla gönderi ile Twitter, her geçen saniye gelişmeye devam eden bir sosyal medya devidir. Bu kalabalığın içinden şirketinizin sıyrılmasını ve sesinin duyulmasını sağlamak adına Twitter Reklam Hizmetimizle size yardımcı oluyoruz.
İşletmeniz nesiller boyu büyük satın alma güçleriyle ilgilenmeye çalışıyorsa, Twitter reklamcılığı pazarlama stratejiniz üzerinde büyük ölçüde olumlu bir etki yapabilir.
Twitter kullanım istatistiği
Neredeyse tüm yaş grupları platforma girerken, 30 ila 49 yaş arası olanlar Twitter'ın izleyicilerinin yüzde 27'sini oluşturuyor ve 50 ila 64 yaş arası olanlar Twitter'ın son derece çeşitli kullanıcı tabanının yüzde 15'ini oluşturuyor.
İdeal kitlelerinizi hedeflemek için pazarlama kampanyanıza en son sektör bilgilerini ve platform araçlarını uyguluyoruz. Mümkün olan en iyi sonuçları elde etmek için endüstrinin en iyi uygulamalarıyla her fırsatı en üst düzeye çıkarmaya inanıyoruz.
Neden Twitter Reklamcılık Hizmeti Kullanılıyor?
Farklı bir kitleye sahip, hızla büyüyen bir sosyal medya platformu olan Twitter, dijital pazarlama taktiklerinizi uygulamaya koymak üzere başvurmanız gereken harika bir yerdir. Twitter reklamlarının yardımıyla daha fazla kişiye ulaşabilir ve işletmenizin pazarlama hedeflerine ulaşabilirsiniz.
Twitter’ın reklamcılık hizmetlerini aşağıdakiler dahil birçok nedenden dolayı kullanmayı düşünmelisiniz:
Kullanıcı tabanı: Aylık 336 milyondan fazla aktif kullanıcıyla, kitlenizi Twitter'da bulmak zorundasınız. Bu sitenin geniş kullanıcı tabanı, potansiyel müşterilerinize ulaşmanın çok daha uygun olduğu anlamına gelir.
Kapsamlı ağ iletişimi: Sadece mevcut müşterileriniz değil aynı zamanda potansiyel müşterileriniz de Twitter’da bulunur. Bu siteyi başkalarıyla ağ oluşturmak ve markanızın etkisini artırmak için kullanabilirsiniz.
Video hatırlama: İstatistiklere göre Twitter kullanıcılarının yayın içi video reklamı gördüğü zaman, markayı hatırlama olasılıkları yüzde 70 daha fazla oluyor. Müşterilerinizin gelecekte işletmenizi geri çağırmakla yükümlü olduğundan emin olmak için Video hatırlama taktiklerini kullanın.
Son maliyetlerde azalma: Twitter reklam hizmetleri çoğu işletme için düşük maliyetli bir pazarlama stratejisidir. Yani Twitter her büyüklükteki şirket için etkili bir pazarlama kampanyası oluşturabilir. Sosyal medya kampanyalarının fiyatı değişmekle birlikte, pazarlamacılar daha fazla tüketiciye ulaşırken bu maliyetleri azaltmanın yeni yollarını bulmuşlardır.
İnsanların sosyal medyada geçirdiği zaman: Ortalama bir sosyal medya kullanıcısı sosyal medyaya her gün iki saatten fazla zaman harcıyor. Reklamcılık çabalarınızın fark edilmemesi daha az olasıdır çünkü günlük olarak aktif olarak kullandıkları platformlarda kitlenize ulaşacaksınız.
Twitter Reklamcılığı İçin Ne Gibi Hedeflerim Olmalı?
Twitter, dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan geniş bir sosyal medya sitesidir. Bu platform için bir pazarlama stratejisi geliştirmeden önce, pazarlama hedeflerinizi net olarak belirlemek ve tanımlamak çok önemlidir. Daha büyük web sitesi trafiğinden daha iyi marka bilinirliğine kadar, Twitter stratejiniz için bu site üzerindeki etkinizi en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olacak en iyi hedefler şunlardır:
Farkındalık: Markanıza, ürünlerinize ve hizmetlerinize yatırım yapması muhtemel daha fazla kişi tarafından fark edilir.
Etkileşim: Müşterilerinizle olan etkileşim düzeyinizi artırın. Twitter'da bu, retweetleri, hashtag'leri ve tweet'lere yanıtları içerebilir.
Trafik: Daha fazla kişiyi işletmenizin web sitesine değer sağlayan, benzersiz avantajlarınızı gösteren veya potansiyel müşteri sağlama fırsatı sunan anahtar sayfalara yönlendirmek için Twitter'dan yararlanın.
Uygulama yüklemeleri: Kullanıcıları işletmenizin uygulamasını indirmeye ikna etmek için reklamları kullanın.
Takipçiler: Sosyal medya sitelerinde, özellikle Twitter'da aşağıdakilerin oluşturulması çok önemlidir. Alakalı ve etkileşimli bir takipçi grubu oluşturduğunuzdan emin olmak için stratejik hedefleme ile kitlenizi artırın.
Video görüntüleme: Twitter, kısa videoları paylaşmak için mükemmel bir platformdur. Daha fazla video görüntüleme, marka bilinirliğini artırabilir ve pazarlama hedeflerinizin çoğuna ulaşmanıza yardımcı olabilir.
Twitter Reklam Hizmeti sunan deneyimli ekibimiz, işletmeniz için en iyi hedefleri tanımlamanıza yardımcı olabilir. Her şirketin, Twitter pazarlama stratejisi için benzersiz bir ihtiyaç kümesi gösterdiğini ve kişiselleştirilmiş bir pazarlama planına ihtiyacı olduğunu bilen ekibimizle beraber bu hedeflere ulaşacaksınız.
Twitter reklamcılığı için hedefleme nasıl çalışır?
Twitter reklamları, ne kadar dar veya geniş olursa olsun, kitlenize ulaşmak için mükemmel bir yoldur. Twitter’da oluşturacağınız kitle aşağıdakilere bağlı olacaktır:
Anahtar kelimeler: Aradıklarına göre kitlenize ulaşmanıza yardımcı olacak stratejik olarak seçilmiş kelimeler ve kelime öbekleri kullanın.
Demografi ve ilgi alanları: Hedeflediğiniz müşterilere pazarlamanın en iyi yolunu belirlemek için kitlenizi araştırın. Bu cinsiyet, gelir, yaş aralığı ve genel çıkarlarını incelemeyi içerir.
Benzer kitleler: Rakiplerinizin takipçileri gibi kullanıcıları hedefleyin.
Yeniden pazarlama: Markanızı bilen ancak satın alma işlemi gerçekleştirmemiş veya olası satış yapan müşterilere ulaşın. Twitter'da tweet'lerinizi gören veya bunlarla etkileşime giren yahut web sitenizi ziyaret eden kullanıcılara yeniden pazarlama yapabilirsiniz.