Yeniden Hedefleme Reklam Hizmetimiz ile deneyimli ekibimiz ücretli müşterileri işletmenize geri getiren, rekabetçi yeniden pazarlama hizmetleri sunar.
Gelirinizi En Üst Düzeye Çıkaran Yeniden Pazarlama Hizmetleri
Yeniden pazarlama, işletmenize gelirinizi artırmak ve şirketinizi büyütmek için güçlü bir araç sunar. Bunun nedeni, yeniden hedeflenmiş reklamlar gören kullanıcıların, ürününüzü satın alarak veya ekibinizle iletişim kurarak dönüşüm sağlama olasılığının yüzde 70 daha fazla olmasıdır.
Deneyimli ekibimizin sunduğu Yeniden Hedefleme Reklam Hizmeti ile işletmeniz yeniden pazarlamayı en iyi şekilde kullanabilir.
Yeniden Pazarlama Nedir?
Yeniden pazarlama, işletmenizi daha önce sitenizle etkileşimde bulunan kullanıcılara tanıtan bir reklamcılık stratejisidir. Facebook gibi sosyal medya platformlarından, YouTube gibi video paylaşım sitelerine kadar çeşitli kanallardaki kullanıcılara yeniden pazarlama yapabilirsiniz.
Yeniden pazarlama hizmetlerini kendi yararınıza kullanmanın yolları:
- Alışveriş sepetlerini terk eden kullanıcılar için sınırlı süreli indirimler
- Görüntülenen belirli ürünler, pozisyonlar veya hizmetler için hatırlatıcılar
- Güvenlikli içerik için özel teklifler
- Belirli bir yarıçap içindeki kullanıcılar için etkinlik tanıtımları
- Bir hizmeti iptal eden kullanıcılar için teklifler
Profesyonel Yeniden Pazarlama Hizmetlerine Neden Yatırım Yapmalısınız?
Yeniden Hedefleme Reklam Hizmeti işletmenize çeşitli avantajlar sunar:
Değerli Kullanıcıları Yeniden Alın
Yeniden pazarlama, bir kullanıcıyı ürününüzü satın almaya, ekibinize ulaşmaya veya hizmetlerinize kaydolmaya ikna etme konusunda size ikinci bir şans sağlar. Yeniden pazarlama olmadan, bu fırsata sahip değilsinizdir. Bunun yerine, bir kullanıcının kendi başına geri dönmesini beklemek ve ummak zorunda kalırsınız.
Yeniden pazarlamayla beklemek zorunda değilsiniz. Bu kullanıcının güvenini kazanmak ve onları sitenize dönmeye motive etmek için proaktif bir kampanya başlatabilirsiniz. Ayrıca, rakiplerinden benzer bir ürün veya hizmet satın almalarını durdurabilirsiniz.
Deneyimli ekibimiz işletmenizin en değerli kullanıcıları yeniden yakalamasına yardımcı olabilir. Hedef kitlenizin yanı sıra şirketinizin en kârlı ürün veya hizmetlerine ilişkin derinlemesine bilgilerle, özel hesap yöneticiniz hedeflemeye değer bir yeniden pazarlama kitlesi oluşturabilir.
Enhance Marka Farkındalığı
Reklamların marka bilinirliğini yüzde 80 oranında artırdığını biliyor muydunuz? Marka bilinirliği hemen bir satın alma işlemi yapmayabilir, ancak şirketinizin potansiyel bir müşteriyle ilişki kurmasına yardımcı olabilir. İşletmenizin ortalama müşteri yaşam boyu değeri (CLV) yüksekse, bu marka bilinirliğini son derece değerli kılar.
Yeniden pazarlama kitlenizdeki kullanıcılar reklamlarınızı görüp tıklamasalar bile, kampanyanız yine de marka bilinirliğini artırabilir. Örneğin, şirketinizin adına bakarlar; bu, onlara bağlı kalabilir ve daha sonra çevrimiçi bir şey ararken akla gelebilir.
Bu nedenle, yeniden hedefleme işletme adı aramalarını artırır.
Sürücü Alımları
Birçok şirket yeniden pazarlama hizmetlerine yatırım yapıyor çünkü satışlarını ve gelirlerini artırmak istiyorlar. Yeniden pazarlama, konu satın alma işlemlerini artırmaya geldiğinde güçlü bir araçtır çünkü işletmenizi ürün veya hizmetlerinizle zaten ilgilenen kişilere pazarlamaktadır.
Yeniden pazarlama, özel hesap yöneticinizin belirli kitleler oluşturmasına da olanak tanır. Örneğin, bir ürün sayfasını ziyaret eden ve ayrılmadan önce o sayfada iki dakika veya daha fazla kalan kullanıcılara reklam verebilirsiniz.
Bu gelişmiş hedefleme, işletmenizin rekabetçi ancak düşük maliyetli bir kampanya başlatmasını mümkün kılar. Kampanyanız, ürün sayfasını ziyaret eden herkes yerine yalnızca müşteri olma potansiyeli en yüksek olan kişilere odaklanıyor.
İşletmeniz için bu, daha fazla gelir ve daha önemli bir YG anlamına gelir.