YouTube, en büyük 2. arama motorudur. İnsanlar YouTube'a dakikada 100 saatten fazla video yüklüyor. YouTube’ta içerik üretmek, hedef kitle ile iletişim kurmanın en iyi yollarından biridir.
Neden YouTube'ta İçerik Üretimi Yapılmalı?
Arama Motoru Optimizasyonunuzu Geliştirir
Video, en popüler içerik biçimlerinden biridir ve düzenli olarak sosyal medya aracılığıyla paylaşılır. Google ve diğer arama motorları videoyu tercih etme eğilimindedir. Bu nedenle videoyu YouTube üzerinden ilgi çekici başlıklar, açıklamalar ve etiketlerle paylaşmak, doğru anahtar kelime kullanımı yapmak arama motoru sıralamanızı iyileştirmenin ve içeriğin kalitesini artırmanın harika bir yoludur.
Güçlü Markalaşma Sağlar
Video, marka mesajlarınızı iletmenin hızlı ve etkili bir yoludur, kullanıcının dikkatini çeker. İnsanlar görsel içeriklere iyi yanıt verir ve video, tanıttığınız şeyin duygu ve fiziksel özelliklerini yakalamak için mükemmel bir yöntemdir.
İçerik Önemi
- Aboneleri artırmak ana öncelik olmalıdır. Viral bir video aradığınız şey değildir. Bunun yerine hedef kitlenizi tutarlı bir şekilde oluşturmak gerekir.
- İçeriklerinizi sık sık ve düzenli bir akış içinde yayınlayın. Böylece kitleniz yayınlarınızın ritmine alışır ve hayatlarının bir parçası olur.
- Doğru anahtar kelimeler kullanarak içeriğin kalitesini artırıp, hedef kitlenize daha kolay ulaşabilirsiniz.