Dünyanın ikinci büyük arama motoru olan YouTube işletmenizin yeni potansiyel müşterilere ulaşması ve büyümesi için mükemmel bir fırsat sunuyor. YouTube reklamcılık hizmetlerine yatırım yaparak şirketinizin daha fazla potansiyel müşteriye ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz.
Neden YouTube Reklamcılık Hizmeti Kullanılıyor?
1. YouTube’un Aktif Bir Kullanıcı Tabanı Var
Bir reklam hizmetine her yatırım yaptığınızda, insanlara ulaşabileceğinizden emin olmak istersiniz. Platformu aktif olarak kullanan insanlara ulaşmak istiyorsanız YouTube ile hayal ettiğiniz bu aktif kitleye kavuşacaksınız.
YouTube'daki ortalama mobil görüntüleme oturumu yaklaşık 40 dakikadır. İnsanlar YouTube’da oldukları zaman uzun süre platformda kalırlar. Bu durum, işletmenizin potansiyel müşterilere ulaşması için bir fırsat penceresi oluşturur.
İnsanlar her gün farklı nedenlerle YouTube'a gider:
Eğlenceli içeriği izlemek için: Kullanıcılar, ilgilerini çeken, heyecan verici içerikleri izlemek için YouTube'a gider. En sevdikleri TV şovlarından veya takip ettikleri bir YouTube yıldızından klipler izleyebilirler.
Bir şeyi nasıl yapacağınızı öğrenmek için: Birçok kişi bir şeyleri nasıl yapacaklarını öğrenmelerine yardımcı olan nasıl yapılır videolarına güvenir ve görsel bir bakış açısı edinmek için YouTube'a başvurur.
Ürün ve hizmet satın almak için: İnsanlar genellikle video izledikten sonra ürün satın alma konusunda dürtüsel kararlar alırlar. İster ürün incelemesi, isterse tanıtım videosu oluşturan bir şirket olsun, YouTube insanları alışveriş yapmaya yönlendirir.
Seyahat etmek için: İnsanlar farklı bölgeler ve hedefler hakkında bilgi edinmek için YouTube videolarını izliyor. Platform aynı zamanda yeni yerleri ziyaret etmek isteyen insanlara yardımcı olur.
YouTube'da reklam verirseniz, işletmenizin bu olası satışlarla etkileşime girmesi için bir fırsat yaratırsınız. Kitlenize en çok izledikleri videolar aracılığıyla ulaşabilir ve işletmenize göz atmalarını sağlayabilirsiniz.
2. YouTube Videoları Popülerdir
Videolar, en popüler içerik biçimi olarak çarpıcı bir şekilde yükseldi. Aslında, insanların bir videoyla etkileşim kurması metin bloğundan 10 kat daha fazladır. Bilginin görsel olarak temsil edilmesi ihtiyacı YouTube'u popüler hale getirmiştir.
YouTube videoları popüler olduğu için kitlenize ulaşma ve kitlenizle etkileşime girme olasılığı daha yüksektir. Platformlarında günlük izlenen ortalama video sayısının 5 milyar olduğu düşünüldüğünde, kitlenize ulaşmak ve onlarla etkileşim kurmak için harika fırsatlara sahipsiniz.
3. Videolar Paylaşılabilir
YouTube reklamcılık hizmetlerine yatırım yaptığınızda, kolayca paylaşılabilir bir ortama yatırım yaparsınız. YouTube’un platformunda 5 milyardan fazla video paylaşılıyor. Videoları paylaşmak kolaydır ve kullanıcılar arkadaşlarına ve ailelerine içerik göstermekten hoşlanırlar.
Videolar kolayca paylaşılabilir olduğundan, işletmenizin daha fazla insana ulaşmasını kolaylaştırır. Bir videoda reklamınız varsa ve birisi bu videoyu bir arkadaşınızla paylaşırsa, reklamınızı da görür. Bu, şirketinizin daha fazla gösterim aldığı ve daha fazla potansiyel müşteriye ulaştığı anlamına gelir.
YouTube Reklamcılık Hizmetlerini Kimler Kullanmalı?
YouTube reklamcılık hizmetleri hakkında daha fazla araştırma yaptığınızda, kampanyanızı idare etmek için bir video pazarlama şirketi tutmanız gerekip gerekmediğini merak edebilirsiniz. YouTube reklamcılık hizmetleri sunan bir video pazarlama şirketi kiralamanın birkaç nedeni:
1. Video İçeriğiniz Var Ancak Nasıl Tanıtacağınızı Bilmiyorsanız
İyi ve bilgilendirici videolar oluşturursanız, YouTube reklamcılık hizmetleri markanızın büyümesine yardımcı olabilir. Sorun, daha fazla insana ulaşmak için bu içeriği nasıl tanıtacağınızı bilmediğinizde ortaya çıkar. Bir video pazarlama ajansı ile video reklamlarınıza daha fazla kişiye gösterebilirsiniz.
Bir video pazarlama şirketi, video reklamlarınızın ilgili potansiyel müşterilere ulaşmasına nasıl yardımcı olacağını bilecektir. Hedefleme ve teklif verme gibi kampanyanızı etkileyen konular hakkında size yardımcı olabilirler. İyi bir video pazarlama şirketi, erişiminizi en üst düzeye çıkarmayı ve doğru potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanızı hedefler.
2. Yapmak İçin Zamanınız Yoksa
İşinizi yürütmekle meşgul olduğunuzda, her zaman bir YouTube reklam kampanyası yürütmek için zamanınız olmaz. İşletmenizin günlük işlerine odaklanmalısınız. Bu, bir YouTube reklam kampanyası yürütmenin avantajlarından vazgeçmeniz gerektiği anlamına gelmez. Bunun yerine, YouTube reklamcılık kampanyanızı yürütmek için bir Youtube Reklam Hizmetimizden yararlanabilirsiniz.
3. YouTube Reklam Kampanyasını Nasıl Başlatacağınızı Bilmiyorsanız
Birçok işletme, bir YouTube reklam kampanyasına nereden başlayacağını bilmiyor.
Bir kampanya yürütmek istediğinizi biliyorsunuz, ancak bir kampanyayı nasıl başlatacağınızdan, videolarınızı düzgün bir şekilde nasıl optimize edeceğinizden veya kampanyanızın sonuçlarını nasıl izleyeceğinizden emin değilsiniz. Burada YouTube Reklam Hizmetimiz devreye giriyor.
Bir video pazarlama şirketi ile ortak olduğunuzda, uzmanlarla çalışıyorsunuzdur. YouTube reklam kampanyaları yürütme konusunda deneyimli ekibimiz bir kampanya yürütmenize nasıl yardımcı olacaklarını bilirler. Siz de YouTube’un iç çalışmalarını öğrenmek zorunda kalmazsınız.