-
E-TİCARET
- AI-based E-commerce Marketing Automation
- E-Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- E-Pazaryeri PPC Reklam Hizmeti
- E-Ticaret Kupon Yönetimi
- E-Ticaret SEO Hizmeti
- E-Ticaret Sitesi Data Yönetim
- E-Ticaret Web Uygulaması Geliştirme
- E-ticaret Yazılım Hizmeti
- E-Ticaret Yeniden Hedefleme Reklam Hizmeti
- Emrays Danışmanlık Hizmeti
- Etsy Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- Growth Management Platform
- Kaspi.kz Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- Kategori & Meta Açıklaması
- Magento Yazılım Hizmeti
- OsCommerce Yazılım Geliştirme
- Ozon Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- Profesyonel PPC Reklam Yönetim
- Related Marketing Cloud
- Revotas Danışmanlık Hizmeti
- Segmente Edilen Müşterilere E-Posta Pazarlama
- Shopify Danışmanlık Hizmeti
- Trendyol Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- Ürün Açıklaması
- Wildberries Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
- WordPress Hizmeti
- Zalando Pazaryeri Danışmanlık Hizmeti
2008 yılında Almanya’da kurulan ve 4.000'den fazla giyim markasının ve moda aksesuar markalarını bünyesinde barındıran Zalando, Avrupa moda sektörünün e-ticaret lideridir.
Zalando’da Pazaryerinde Hangi Sektörler Yer Alıyor?
Avrupa’nın en popüler e-ticaret sitelerinden biri olan Zalando’da giyim, ayakkabı, spor, moda aksesuarları, güzellik ürünleri ve özel tasarım ürünleri dahil olmak üzere çok çeşitli kategorilerde ürünler yer almaktadır.
Zalando Pazaryeri Neler Sunuyor?
Özel sipariş karşılama hizmeti, 20'den fazla ülkedeki müşterilerine özel ürün sunumu, düşük satış ücretleri ve 4000'den fazla marka altında satış yapma seçenekleri bulunmakta.
Zalando Pazaryerinde Satış Yapabilmek için Hangi Şartlar Gerekiyor?
- Çevrim içi bir web mağazası olması gerekmektedir.
- İşletmenizin siteye kayıtlı olması gerekmektedir.
- Giyim, ayakkabı, spor ekipmanları veya aksesuar kategorilerinin en az birinde dijital ürünlere sahip olunmalıdır.
- 100 günlük iade politikasıyla ücretsiz teslimat ve ücretsiz iade sunulmalıdır.