EN
Medya Planlama - Digital Exchange

STRATEJİ

Dijital medya planlama ve satın alma operasyonları genel olarak altı basamaktan oluşmaktadır. Önce kullanıcılara sunulan ürün ve hizmetler doğru şekilde analiz edilir, yapılan analizler sonucunda ürün ya da hizmetin hitap ettiği hedef kitle belirlenir. Çalışma belirlenen hedef kitlenin aktif olarak kullandığı mecralar üzerinden yürütülmelidir. Bu yüzden dijital reklam planlaması doğru kanallardan kullanıcıya ulaşmalıdır. Bütçe şirketin beklentileri ve imkanları doğrultusunda şekillendirilir ve süreç başlatılır. Son olarak sonuçlar değerlendirilerek ileride yapılacak planlamalar için daha efektif bir yol haritası yaratılır.

Dijital medya planlama sürecinizin her adımında yanınızda olarak, doğru adımların atılmasına yardımcı olmak için varız.