Google İçerik Denetim Danışmanlığı

Çevrimiçi yatırım getirisi geliştirmede sitenizin birden fazla sürümünü test etmek ve müşterilerinizin hangi sürümün en iyi performansı sergilediğini size göstermesi, en etkili yollardandır. Dönüşüm testi hizmetlerinin markanız için yardımcı olabileceği konular:

  • Web sitenizde, satın alma kararlarını güçlendirmeye yardımcı olacak değişiklikler yapmak istiyor ancak nereden başlayacağınızdan emin olamıyorsanız,
  • Dönüşümlerin yolunu düzene sokarak, web sitenizin dönüşüm oranını artırmak istiyorsanız
  • Hedef kitlenizi daha iyi meşgul etmek ve ziyaretçilerin web sitenizde harcadıkları süreyi artırmak istiyorsanız

Analytics web araçlarını kullanarak elde ettiğiniz ham veriler bilinçli web dönüşüm oranı optimizasyonu kararları verebilirken, dönüşüm oranınızı artırmada en etkili yöntem, neyin işe yaradığını test etmektir.

İçeriğin size ne kadar etkili bir şekilde dönüşüm sağladığını izleme yeteneğine sahip olmak web siteniz için çok yararlıdır ve bundan faydalanmak gerekir, ancak tek başına izleme size içeriğinizi nasıl daha etkili hale getireceğinizi söyleyemez. Sitenizde hangi içeriğin en iyi sonucu verdiğini gerçekten anlamanın tek yolu, Google Analytics Deneyleri danışmanlığıdır.

googleicerikdanismanligi

Çok Değişkenli ve A / B Testi

  • Web sitenizin dönüşüm oranını artırmak,
  • Her bir ziyaretçinin sitenizde görüntülediği sayfa sayısını artırmak,
  • Ziyaretçilerin sitenizde geçirdiği süreyi uzatmak,
  • Web sitenizin hemen çıkma oranını azaltmak istiyorsanız,

Çok Değişkenli ve A / B Testi çok değişkenli ve bölünmüş test sizin için esastır.

Genellikle bölünmüş test olarak adlandırılan A / B testi, hangi sayfanın diğerinden daha iyi performans gösterdiğini belirlemenize yardımcı olmak için belirli bir web sayfasının iki farklı sürümünü aynı anda test etmenize olanak tanır.

Aynı sayfanın iki sürümünü test ederek, tam olarak sayfanın hangi sürümünün en çok dönüşüm aldığına karar vermek için aynı bilgileri iki farklı şekilde sağlayabilirsiniz.

A / B Testi, bir sayfada aynı anda birden fazla öğeyi test etme imkanı sunar. Hangi kombinasyonun ideal sonuçlara ulaştığını bulmak için istediğiniz herhangi bir içerik kombinasyonunu deneyebilirsiniz, burada sınır tanımak yoktur. Tek sayfada başlıkları, resimleri, videoları, harekete geçirici aramaları ve daha fazlasını test edebilirsiniz. Tüm bu farklı unsurları test ederek, hangi elemanların diğerlerinden daha iyi performans gösterdiğini tespit etmek mümkündür.

Örneğin; Belki ziyaretçiler Başlık 1'den ziyade Başlık 2'yi gördüklerinde daha fazla meşgul olurlar.

Belki, kullanıcıların web sayfası sürüm 1’de biraz daha büyük olması durumunda ‘Satın Al’ düğmesine basması daha olasıdır.

Belki de Image 3, Image 4'ten daha iyi bir performans sergiliyor

Her iki test biçimi de rasgele olarak, kullanıcılara web sitenizin iki sürümünden birini sunar. Google İçerik Denetim Danışmanlığı Hizmetimizle, her sayfada küçük değişiklikler yaparak, web sayfasının her bir sürümünün hangi öğelerinin gerçekte en iyi performansı gösterdiğini belirlemek için toplanan verileri analiz ediyoruz. Web sitenizdeki tek bir sayfadaki küçük değişikliklerle, web sitenizin genel dönüşüm oranını artırmada büyük etki yaratıyoruz.

İster A / B isterse de çok değişkenli olan testlerden biri, web sitenizi ziyaret eden kişilerin en çok neyi yararlı buldukları hakkında önemli bilgiler sağlayabilir. Ziyaretçilerinizin istediğiniz işlemi gerçekleştirmesi amacıyla web sitenizin onlar için nasıl en kolay hale getirileceğini bilmeniz gerekir. Hangi öğelerin ziyaretçilerinizi bu tür istenen davranışlara teşvik ettiğini anlayarak, sorunları çözebilir ve web sitenizden elde edilen satış miktarını artırabilirsiniz.

googleicerikdanismanligi

A / B ve Çok Değişkenli Testlerle Dönüşümleri Artırma

Sitenizdeki bir sayfaya trafik çekiyorsanız, bir Google PPC kampanyası ya da Google SEO kampanyası aracılığıyla, sayfadaki içeriğin gerçekten ilgi çekici olup olmadığını ve en önemlisi, dönüşüm odaklı olup olmadığını bilmeniz gerekir.

Google İçerik Denetimi ve çok değişkenli testlerle, sitenizdeki çeşitli içeriklerin ve içerik parçalarının ziyaretçilerinizi nasıl etkilediğini, belirli öğelerle nasıl etkileşimde bulunduklarını ve en önemlisi hangi öğelerin onları etkilediğini anlayabilirsiniz.

A / B testinde, ziyaretçilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini belirleme fırsatı sunar, böylece web sitenizin en etkili sürümünü oluşturabilirsiniz.

Google İçerik Denetim Danışmanlığı hizmetimiz, size en iyi yatırım getirisini sağlayan sayfalarınızın sürümlerini belirleyecektir. İstediğiniz sonuçları neyin yönlendirdiğini belirlemek için web sitenizdeki sayfalarda farklı unsurları test ediyor ve size bulgu sağlıyoruz. Deneyimli ekibimiz hangi sürümlerde, hangi öğelerin gerçekten en iyi performansı gösterdiğini ve dönüşümleri teşvik ettiği konusunda donanımlıdır.

Sitenizde sürekli testler yaparak, müşterilerinizle aranızdaki iletişimi sürekli açık tutar ve geri bildirimleri kolaylaştırırsınız. 

Sitenizin şu an için en iyi şekilde çalışan sürümünün sizin için altı ay sonra hiçbir şey yapamayabileceğini unutmayın. Sitenizi düzenli olarak test etmiyorsanız, sitenizin her zaman en yüksek potansiyeline ulaştığından emin olamazsınız.

Sitenizdeki anahtar sayfaların farklı sürümlerini, kullanıcı performans verilerini toplamak amacıyla test etmek ve size mümkün olan en iyi sonuçları veren web sayfanızın sürümünü (veya sayfanın farklı öğelerini) seçmek için Google İçerik Denemelerini kullanıyoruz.

Sürekli bölünmüş ve çok değişkenli testler, elde etmeyi garanti ettiğiniz paha biçilmez verilere dayanarak kararlar almanıza izin verecektir. Artık neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını tahmin etmeniz gerekmeyecek. Danışmanlarımız size neyin işe yarayacağını ve sürekli olarak en çok dönüşüm veya satışı neyin yönlendireceğini söyleyebilirler.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim