Google İçerik Denetim Danışmanlığı

Çevrimiçi Yatırım Getirisini geliştirmede en iyi yol sitenizin birden fazla sürümünü test etmek ve müşterileriniz için en iyi performansı hangi sürümün sergilediğini görmektir. Dönüşüm testi hizmetlerinin, şirketinize yardımcı olabileceği noktalar:

  • Web sitenizde satın alma kararlarını güçlendirmeyi sağlayacak değişiklikler yapmak istiyor ancak nereden başlayacağınızı bilemiyorsanız
  • Dönüşümlerinizi düzene sokarak web sitenizin dönüşüm oranını artırma arayışındaysanız
  • Hedef kitlelerini daha iyi meşgul etmek ve ziyaretçilerinizin web sitenizde harcadıkları süreyi artırmak için istekliyseniz

Mevcut olan en iyi Analytics web araçlarını kullanabilirsiniz ve ortaya çıkan ham veriler bilinçli olarak web dönüşüm oranı optimizasyon kararlarınızı yönlendirebilir ancak dönüşüm oranınızı arttırmada kullanılabilecek en etkili yöntem neyin gerçekten işe yaradığını test etmektir.

İçeriğin ne kadar etkili bir şekilde dönüşüm sağladığını izleme yeteneğine sahip olmak kesinlikle işinize yarar bundan faydalanılması gerekir. Fakat izleme tek başına size içeriğinizi nasıl daha etkili hale getireceğinizi göstermez. Web sitenizde hangi içeriğin en iyi sonucu verdiğini gerçekten anlamanın tek yolu Google İçerik Denetim Danışmanlığıdır.

googleicerikdanismanligi

Çok Değişkenli ve A / B Testi

Genellikle bölünmüş test olarak adlandırılan A / B testi, hangi sayfanın diğerinden daha iyi performans gösterdiğini belirlemenize yardımcı olmak için belirli bir web sayfasının iki farklı sürümünü aynı anda test etmenize olanak tanır. Aynı sayfanın iki sürümünü test ederek, tam olarak sayfanın hangi sürümünün en çok dönüşüm ürettiğine karar vermek adına aynı bilgileri iki farklı şekilde sağlar.

Çok değişkenli test, bir sayfada aynı anda birden fazla öğeyi test etme imkanı sunar. Hangi kombinasyonun ideal sonuçlara ulaşacağını bulmak istediğiniz herhangi bir içerik kombinasyonunu deneyebilirsiniz. Başlıkları, resimleri, videoları, harekete geçirici aramaları ve daha fazlasını tek sayfada test edebilirsiniz. Tüm bu farklı unsurları test ederek, hangi elemanların diğerlerinden daha iyi performans sergilediğini tespit edebilirsiniz.

Her iki test biçimi de rasgele olarak, kullanıcılara web sitenizin iki sürümünden birini sunar. Google İçerik Denetim Danışmanlığı ile sonuç olarak mümkün olan en iyi çıkarımı sağlamak için öğelerde stratejik olarak küçük değişiklikler yapıyoruz. Bu küçük değişikliklerle, web sayfasının her bir sürümünün gerçekte hangi öğelerinin en iyi performansı gösterdiğini belirlemek için toplanan verileri analiz ediyoruz. Web sitenizdeki uyguladığımız tek bir sayfadaki ufak değişikliklerin, web sitenizin genel dönüşüm oranını ne kadar artırabileceğini gördüğünüzde çok şaşıracaksınız.

A / B ya da çok değişkenli olan testlerden biri, web sitenizi ziyaret eden kişilerin en çok neyi yararlı buldukları hakkında önemli bilgiler sağlayabilir. Ziyaretçileriniz istediğiniz işlemi gerçekleştirirken, sizin onlar için bu işlemi nasıl en kolay hale getirebileceğinizi bilmeniz gerekir. Hangi öğelerin ziyaretçilerinizi teşvik ettiğini anlayarak, sorunları çözebilir ve web sitenizden elde edilen satış miktarını artırabilirsiniz.

googleicerikdanismanligi

A / B ve Çok Değişkenli Testlerle Dönüşümleri En Üst Düzeye Çıkarma

Bir Google PPC ya da Google SEO kampanyası aracılığıyla sitenizdeki bir sayfaya trafik çekiyorsanız, sayfadaki içeriğin gerçekten ilgi çekici olup olmadığını hatta dönüşüm odaklı olup olmadığını bilmeniz gerekir.

Google İçerik Denetim Danışmanlığımız bünyesinde uyguladığımız çok değişkenli testlerle, sitenizdeki çeşitli içeriklerin ve içerik parçalarının ziyaretçilerinizi nasıl etkilediğini, belirli öğelerle nasıl etkileşimde bulunduklarını ve en önemlisi de hangi öğelerin etkilediğini anlayabilirsiniz.

Google İçerik Denetim Danışmanlığı ile web sitenizin dönüşümlerini en üst düzeye çıkarmanın ve her sayfadan daha fazla yararlanmanın yollarını bulmanıza yardımcı oluyoruz.

Ziyaretçilerinize Kulak Verin

Temel bir web sitesi oluşturmak, oraya trafik çekmek ardından ziyaretçilerin tereddüt etmeden ve soru sormadan derhal alışveriş yapması her şirketin hayalidir. Ancak seçeneklerin sonsuz, kullanıcıların da seçici olduğu günümüzde ziyaretçilerinize aradıkları bilgileri doğru şekilde sunmazsanız eğer onlar bunu yapan birini mutlaka bulurlar. Kullanıcıların ne aradığını öğrenebilmek için de en iyi yöntem test yapmaktan geçer. Çok değişkenli ve A / B testleri uygulamak, ziyaretçilerinizin en iyi neye yanıt verdiğini belirleme fırsatı sunar ve bu sayede web sitenizin en etkili sürümünü oluşturabilirsiniz.

googleicerikdanismanligi

Google İçerik Denetim Danışmanlığımız İle;

  • Deneyimli ekibimiz, size en iyi yatırım getirisini sağlayan sayfalarınızın yahut bu sayfaların içindeki öğelerin sürümlerini belirliyor.
  • İstediğiniz sonuçları neyin yönlendirdiğini belirlemek için web sitenizdeki sayfalarda farklı unsurları test ediyor ve size bulgularımızı sunuyoruz.
  • Hangi sürümlerin ve hangi öğelerin gerçekten en iyi performansı sergilediğini ve dönüşümleri teşvik ettiğini analiz ediyoruz.

Google İçeriği Denetim Danışmanlığı İle Devam Eden Test

Web sitenizde devamlı testler yaparak, müşterilerinizle aranızdaki iletişimi sürekli açık tutarsınız. Web sitenizi düzenli olarak test etmiyorsanız, sitenizin her zaman en yüksek potansiyeline ulaştığından emin olmak güçtür.

Google İçeriği Denetim Danışmanlığını web sitenizdeki anahtar sayfaların farklı sürümlerini ve kullanıcı performans verilerini toplamak amacıyla, test etmek ve mümkün olan en iyi sonuçları veren web sayfanızın sürümünü ya da sayfanın farklı öğelerini seçmek için kullanıyoruz.

Sürekli bölünmüş ve çok değişkenli testler, elde etmeyi garantilediğiniz verilere dayanarak kararlar almanıza izin verir ve bu sayede artık neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını tahmin etmenize gerek kalmaz. Danışmanlarımız size neyin işe yarayacağını ve sürekli olarak en çok dönüşüm sağlayacağını ya da neyin satışa yönlendireceğini söylerler.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim