Landing Page Tasarım Hizmetimiz ile markanızı temsil eden, hedef kitlenizle konuşan ve ihtiyaçlarınızı karşılayan profesyonel açılış sayfası tasarımları oluşturuyoruz. İyi birer PPC ve sosyal medya açılış sayfaları, ziyaretçilerinizi web sitenizde belirli bir işlem yapmaya ikna edebilir. Her sayfa, şirketinizin güvenilirliğini belirleyerek, markanıza dair ürün veya hizmetlerin faydalarını sunar. Bunu ise, dönüşümü teşvik eden güçlü bir harekete geçirici mesaj (CTA) sağlayarak gerçekleştirir.

landingpage

Landing Page Tasarım Hizmetimizin sağladıkları;

  • Markanızı temsil eden ve tutarlı kılan tasarımlarıyla, profesyonel bir açılış sayfası
  • Güçlü, net ve özlü bir açılış sayfası tasarımı ve ziyaretçiyi dönüşüme teşvik eden metinler.
  • Hedef kitlenize hitap eden, ihtiyaçlarınızı karşılayan ve beklentilerinizin de ötesinde, özenle hazırlanmış bir açılış sayfası

Neden bir Açılış Sayfasına İhtiyacım Var?

  • Sitenizin trafiğini artırmak için arama motoru optimizasyonu ve çevrimiçi reklamcılık uygulamak ile trafiği satışa dönüştürmek farklı şeylerdir. Konu dönüşüm olduğu zaman PPC açılış sayfası tasarımı devreye girer.
  • Seo ve online reklamcılık web sitenizin trafiğini artırır, PPC ise açılış sayfalarının dönüştürülmesine yardımcı olur. Açılış sayfaları, ziyaretçinizi bir ürünü satın almaya veya sayfanızı başkalarının görmesi için çevrimiçi topluluklarda yayınlama gibi belirli eylemlerde bulunmaya ikna eder.
  • Ziyaretçileri ana sayfanıza yönlendirmek yerine, onları satış huninizde bir sonraki adıma taşıyan, hedefi iyi belirlenmiş bir açılış sayfasına gönderebilirsiniz. Sağlam açılış sayfaları ile şirketiniz artan işlerden, düşük bir hemen çıkma oranından ve diğer avantajlardan memnun kalacak.
  • İnsanlar tutarlılığı tercih eder ve açılış sayfaları bunu başarmanın en iyi yollarından biridir. Sonuçta, aksaklıkları ve dikkat dağıtıcı unsurları en aza indirir ve satış dönüşüm huninizi düzene sokarsınız.
  • Açılış sayfaları ayrıca daha düzenli ve erişilebilir verilere de izin verir. Yalnızca tüm trafiği ana sayfanıza yönlendiriyorsanız, daha iyi bir kullanıcı ölçümü için optimize etmek zor olacaktır. Ana sayfanızda tek bir değişiklik yapmak, o siteye giren herkesi etkiler, böylece belirli bir demografik dönüşüm oranını arttırsanız bile, diğer demografik dönüşüm oranlarını olumsuz yönde etkileyebilirsiniz.
  • Açılış sayfaları bölümler olarak işlev görür ve bir dizi farklı trafik türü için en iyileştirmeyi sağlar.
  • Açılış sayfalarının, şirketinizin kim olduğunu, içeriğinizin ne kadar güvenilir olduğunu, bu tekliften nasıl yararlanabileceğinizi ya da içeriği başkalarıyla nasıl paylaşabileceğinizi hızlı bir şekilde belirlemesi gerekir.
  • Açılış sayfalarının tasarımı, çevrimiçi reklamınızın ya da şirketinizle ilgili çevrimiçi buzz'ların katalizörüne daha yakındır.
  • Tasarımınız yeterince odaklanmadıysa, ziyaretçiler açılış sayfalarınızı terk eder. Savvy internet kullanıcıları, güvenilir olup olmadığınızı çözecek zamana sahip değillerdir. Yalnızca açılış sayfası tasarımına dayanarak bunu anında belirleyecektir. Ayrıca ziyaretçiler doğru sayfada olup olmadıklarından emin olacak zamana da sahip değildir. Açılış sayfalarınız çevrimiçi reklamlarınızı tamamlamıyorsa veya sayfa içeriğiyle eşleşmiyorsa, ziyaretçiler sayfanızı terk edecektir.
  • Açılış sayfası tasarımı ve pazarlama kopyasının, ziyaretçilerinizi dönüştürmeye ikna etmek için güçlü ve net olması gerekir. Açılış sayfalarınızın tasarımının profesyonel olması, markanızın temsilcisi olması ve belirli bir teklifin veya alakalı içeriğin tasarımını yansıtması gerekir. En iyi tasarlanmış açılış sayfalarının tümü, başarıya ulaşmak için bu unsurları ve daha fazlasını içerir.
  • Bu açılış sayfaları, çevrimiçi reklamlarınızın veya tıklama başına ödeme kampanyalarınızın satıcılarıdır. Her tıklama başı ödeme reklam kampanyası, kesinlikle tanımlanmış bir ziyaretçi grubunu dönüştürmek için özel olarak tasarlanmış ve test edilmiş belirli bir açılış sayfası gerektirir. Açılış sayfası, bir ziyaretçiyi PPC kampanyasından müşteriye dönüştürmek için ilk ve en iyi şansınızdır.
  • Google’ın Web Sitesi Optimize Edici aracını kullanarak deneyimli ekibimiz, açılış sayfanızın farklı sürümlerini, tıklama başına ödeme kampanyanızdaki farklı reklamlarla kolay bir şekilde deneyebilir. En çok ziyaretçiyi dönüştüren sürümü bulmak için sürekli olarak test ediyor ve işinize uygun bir şablonunuz olduğundan emin olmak için PPC açılış sayfası şablonlarını değiştiriyoruz.

landingpage

  • Açılış sayfaları yalnızca müşterileri dönüştürmekle kalmaz, pazarlama kampanyanızın ne kadar iyi performans sergilediğini de gösterir. Açılış sayfalarından ne kadar dönüşüm gerçekleştiğini izleyerek, İnternet pazarlama kampanyanızın başarılı olup olmadığını veya bir düzeltme gerekip gerekmediğini bilirsiniz. Bazen küçük, ince bir ayar bile olsa PPC açılış sayfası, şablonunda en büyük değişikliği yapabilir.
  • Tıklama başına ödeme, açılış sayfalarınızın kampanyanızın doğru ölçüleri olup olmadığından emin olmak için e-posta, çevrimiçi reklamlar vb. orijinal kaynaktan başka herhangi bir yolla erişilebilir olmamalıdır. Sitenizdeki diğer sayfalarda, açılış sayfalarının arama motorları tarafından dizine eklenmemesi gerekir.
  • Bu açılış sayfaları, Digg veya Facebook gibi çevrimiçi topluluklarda viral hale gelmek üzere tasarlanmıştır. İnsanların konuşmasını sağlayan ve sitenize trafik çeken ilginç bir blog yazısı, kapsamlı bir kaynak listesi ya da sektördeki son dakika haberi olabilir. En iyi açılış sayfası tasarımları, sitenize gelen trafiği, oluşturulduktan sonra aylarca hatta yıllarca huni haline getirir.
  • Başarılı sosyal medya açılış sayfaları üç önemli unsur içerir: ilginç içerik, alaka düzeyi ve kullanışlılık. Bu öğelerden bir tanesi eksik olan açılış sayfalarının yeniden tasarlanması gerekir.
  • Yer imlerine eklenmiş sosyal medya açılış sayfaları, daha sonra referans alınabilecek araçları içerir. Sosyal medya kullanıcıları hayatlarını iyileştirebilecek bir aracı kaybetmek istemezler. Kullanıcıların, faydalı içerik sunan bir sayfaya yer işareti koyması ve onu tanıtması daha olasıdır.
  • Sosyal medya açılış sayfalarının tasarımı, hedefler farklı olduğu için geleneksel tıklama başına ödeme açılış sayfalarının tasarımından farklıdır. Amaç, bir ziyaretçiyi satışa değil sitenizin bir savunucusuna dönüştürmektir.
  • Tıklama başına ödeme açılış sayfalarının aksine, sosyal medya açılış sayfalarının anahtar kelimeye özgü olması ve sitenizdeki diğer sayfalara bağlanması gerekir. Ne kadar endekslenebilirlerse, diğer kullanıcılar açılış sayfalarını bulur, yer imi koyar veya başkalarıyla paylaşır.
Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim