Micro Site ve Lead Yönetim Sistemi Geliştirme Danışmanlık

Eğer işletmeniz için;

  • Satışlarınızı artırmanın yöntemini arıyorsanız,
  • En kazançlı potansiyel satış kaynaklarınızı takip etmenin daha iyi bir yolunu bulmak istiyorsanız,
  • Satış hunisi sürecini kolaylaştırmak istiyorsanız,
  • Yeni İnternet pazarlama fırsatlarını tanımak istiyorsanız,

Micro Site ve Lead Yönetim Sistemi Geliştirme Danışmanlık hizmetimiz ve deneyimli ekibimizle işletmenize yardımcı oluyoruz.

microsite

Micro Site ve Lead Yönetim Sistemi Geliştirme Danışmanlık ile satış ve pazarlama çalışmalarınızın genel verimliliğini artırırken, şirketinize zaman ve para tasarrufu sağlarsınız. İnternet pazarlama stratejilerinizle sorunsuz bir şekilde bütünleştiği için satış sürecinizi çeşitli girişimlerde hızlandırabilirsiniz. Bu LMS potansiyel müşterilerinizi işletmeniz için özellikle değerli kılar.

Micro Site ve Lead Yönetim Sistemi Geliştirme Danışmanlık en yeni müşterilerinizi takip etmek için özel olarak tasarlanmıştır. Bu izleme zaman içinde web sitenizde yaptıkları her şeyi gösterir. Bu şekilde, onlara müşteri olma yolunda son adımları atmalarını sağlayacak bilgi ve kaynaklar gönderebilirsiniz.

Ayrıca bu hizmetin en iyi kısmı, her sektör için işe yaramasıdır. Sitenizdeki her insanı ve ne yaptığını izleyebilir ve not edebilirsiniz.

Herhangi Bir Endüstri İçin Lider Yönetim İşleri

Tüm bu veriler, potansiyel müşterilerinizi farklı bilgilerle doğrudan ve doğru bir şekilde hedefleme potansiyelinizi ortaya çıkarır. Bu bilgiler nasıl yapılır kılavuzları, müşteri referansları, geçmiş başarılarınızın kanıtı veya insanları yeni müşteri olmaya teşvik eden başka herhangi bir şey olabilir. Ancak olası satış yönetim sistemlerini kullandığınızda, yeni müşterilerin neleri dönüştürmesini sağlayacağınızı tahmin etmek zorunda kalmazsınız. İhtiyacınız olan tüm veriler parmaklarınızın ucunda olur.

Sistemimiz, genellikle dört adımdan oluşan tüm edinim süreci üzerinde kontrol sağlar:

  1. Aday müşteri yaratma - çeşitli pazarlama taktikleri ile müşteri ilgisi yaratın.
  2. Bir satış liderine dönüşüm - müşteriler bir ürünle ilgilendiklerini ifade eder ve veri kaydı başlar.
  3. Potansiyel müşteri sıralama - potansiyel müşterileri hangilerinin niteliksiz olduğunu ayırt ederek müşteri adaylarını sınıflandırın. Dönüşüm olasılığına bağlı olarak olası satışlara öncelik verin.
  4. Aday müşteri yetiştirme - aday müşteri adaylarıyla iletişim kurun ve takibi gerektiği şekilde programlayın. Takip, damla pazarlama kampanyaları veya satış temsilcisinden doğrudan iletişim anlamına gelebilir.

microsite

Pazarlama kampanyalarınızın herhangi birinden veya tamamından elde ettiğiniz sonuçlardan emin değilseniz, çevrimiçi bir potansiyel müşteri yönetim sistemine ihtiyacınız vardır. Bu sistem, web sitenizdeki her öğenin en yüksek getiriyi sağladığından emin olmak için ihtiyacınız olan kesin ölçüm ve izlemeye olanak tanır.

Ekibimiz sunduğu Micro Site ve Lead Yönetim Sistemi Geliştirme Danışmanlık hizmetiyle, her bir pazarlama girişiminde harcadığınız para ile sonuç olarak elde ettiğiniz getiri arasındaki farkı belirlemeniz için size gerekli bilgileri sağlar.

Olası Satış Yönetimi

Aday müşteri yönetim sistemi kullanmaya karar verdikten sonra, kullanımı kolay bir platformda daha bilinçli pazarlama kararları almak için ihtiyacınız olan verilere sahip olacaksınız. Satış hattı raporları oluştururken sahip olduğunuz sayısız olasılıkla, belirli pazarlama stratejilerinin etkinliğini ölçebilir ve devam eden ve gelecekteki stratejileri buna göre özelleştirebilirsiniz.

Veriye Dayalı İnternet Pazarlama Kararları Verme

Kapsamlı ve kullanışlı bir gösterge panosuna sahip olan ekibimiz, performansınızı değerlendirebilmeniz ve pazarlama harcamalarınızı ileriye doğru nasıl harcayacağınızı daha iyi anlayabilmeniz için tüm kampanyalarınızın başarılarını ve hatalarını tek bir merkezi konuma getirir.

microsite

Çevrimiçi Müşteri Adayı Yönetim Sistemi ile Kârlılığı Ölçün ve İzleyin

Potansiyel müşterilerinizin nereden geldiğini kolayca öğrenebilmeniz için kampanya metriklerinin tümü yakalanır. Ayrıca, web siteniz üzerinden gönderilen herhangi bir iletişim formu veya çağrı izleme hizmetimiz kullanılarak yapılan telefon görüşmesi, kapsamlı ve rahat raporlama için otomatik olarak çevrimiçi müşteri adayı yönetim sisteminize kaydedilir.

Aday Müşteri Yönetim Sistemi CRM Tablosu

Her olası satış ve satışı çeşitli yollarla görüntüleyebileceksiniz. Potansiyel müşteri yönetim sisteminiz tarih aralıklarını seçmenize ve verileri olası satış kaynağına ve daha fazlasına göre filtrelemenize olanak tanır, böylece performansı istediğiniz şekilde kolayca karşılaştırabilirsiniz.

Aday Müşteri Yönetim Sistemi CRM Tablosu

İyi bir yatırım getirisi elde eden pazarlama stratejinizin yalnızca bir bölümü değil, aynı zamanda pazarlamanızın her bir bölümünün yatırım getirisini artıran bir tamamlayıcıdır. Tüm müşteri adayı yönetim sistemlerini kullandığınızda, sabit verilerle başarınızı sürekli olarak görebilir ve ölçebilirsiniz.

Optimum Verimlilik için Olası Satış Yönetim Yazılımınızı Özelleştirin

Özelleştirilmiş olası satış formu web alanları, olası satış kaynağı, marka bilinci oluşturma entegrasyonu ve daha fazlası ile işletmenizin tüm operasyonel ihtiyaçlarını karşılayan çevrimiçi bir olası satış yönetim sistemine sahip olacaksınız. Yazılımımız, işletmenizin büyümesine yardımcı olmak için mümkün olduğunca fazla potansiyel müşteri yakalamanıza olanak tanır.

 

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim