GENEL ANLATIM

Programatik, dijital reklam alım-satım, gösterim ve hedefleme süreçlerinin verilere dayanarak bilgisayar tarafından otomatik olarak gerçekleştirildiği bir pazarlama metodu olarak tanımlanabilir. Gelişen teknolojiyle beraber, önceden pazarlama uzmanlarının yürütmesi gereken pek çok süreç artık bu iş için özel olarak hazırlanan yazılımlar tarafından yapılıyor. Reklamverenler ile yayıncılar arasındaki mesafeyi kısaltan Programatik Reklamcılık, pazarlama kampanyanıza sürat ve verimlilik katıyor. Firmaların Programatik kullanımı için ayırdığı bütçe her geçen yıl artarken, dijital reklam bütçelerinin çok büyük bir kısmını kapsamaya başlamış durumda. Biz de Programatik alanında deneyimli, uzman ekibimizle her türlü Programatik Reklam çalışmanızı yönetmeye, bu heyecan verici yolculuğa sizinle çıkmaya hazırız.

ÖZELLİKLER

Dijital Pazarlama alanında, somut verilere dayanan, ölçülebilir modeller giderek daha fazla rağbet görüyor. Programatik Reklamcılık’ta RTB yani Real Time Bidding işlemi öne çıkıyor. Kullanıcı bir sayfaya giriş yaparken, milisaniyeler içerisinde reklam alanına yönelik sanal bir açık arttırma gerçekleşiyor ve seçilen reklam en uygun kişilere gösteriliyor. Önceden belirlenmiş reklam alanında, katı bir bütçe karşılığı, hedeflemede değişiklik yapılamadan yürütülen geleneksel reklam modellerinin yerini efektif, ölçülebilir ve adaptasyona açık bir model olan Programatik almış durumda. Programatik alanında atılım yapmak istiyor ancak işe nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız biz buradayız!

VERİMLİLİK

Dijital pazarlamada verimlilik her şeydir. Programatik, teknoloji yardımıyla elde ettiği verileri işleyerek maksimum verimliliğe ulaşmayı hedefleyen bir metot. Verileri milisaniye içerisinde analiz edip ideal potansiyel alıcıyı seçerek, medya satın alımını daha hızlı ve pratik hale getiriyor. Dijital reklamların ulaştığı kitleyi belirleyerek, alınan riski azaltmayı ve satışa dönüşecek reklam yayınları ortaya koymayı hedeflediğini söylemek mümkün. Biz de Programatik desteğiyle, potansiyel müşterilerin geçmiş hareketlerini ve alışkanlıklarını analiz ederek reklamlarınızı doğru kişilerin görmesini sağlamak istiyoruz. Böylece reklam yayınlarınız çok daha verimli hale gelecek ve bütçenizin nereye gittiğini şeffaf biçimde takip edebileceksiniz.

SEKTÖREL KULLANIM

Programatik Reklamcılık, verilere ve ziyaretçi davranışlarına dayanan işleyişi ile sektörel eğilimlerin de izini sürüyor. Reklam yayınlarınızın, sektörünüzün ortaya koyduğu ürün ve hizmetlerle ilgili ziyaretçilere gösterilmesini sağlayarak yayınlarınızın satışa dönüşme oranını yükseltiyor. Dijital pazarlama alanında sektörünüzde öne çıkmanız ve benzerlerinizden ayrılmanız için Programatik Reklamcılık gibi gelişen teknolojiyle beraber otomatize edilen pazarlama süreçlerine ayak uydurmanız şart. Dijital dünyanın karmaşasını avantaja çeviren ve ziyaretçi davranışlarından, ölçülebilir ve raporlanabilir her türlü veriden yararlanan Programatik Reklamcılık’ı sektörünüze göre uygun bir şekilde kullanmanıza yardımcı oluyoruz.

ÜRÜNLER

Yapay Zeka Odaklı Tavsiye Motoru

Ziyaretçi davranışlarına göre işleyen bir algoritmaya dayanan, yapay zeka odaklı tavsiye motoru ile ürünlerinizi gerçek alıcısıyla buluşturuyoruz.

Personal Product Recommendation

Ürün veya hizmetinizin reklamını herkese göstermektense, kişiye özel hedeflemeler ile doğru kişiyi doğru ürünle buluşturuyor, başarı oranını zirveye taşıyoruz.

Rakip Konum Hedefleme Hizmeti

Konum hedeflemeli reklamları bir adım ileri taşıyor, rakiplerinizin konumlarına dayalı reklam yayınları ile hedef kitlenizin daha büyük bir bölümüne ulaşarak rekabeti sizin için bir avantaja dönüştürüyoruz.

Theadx

Çok sayıda hedefleme seçeneği ve reklam modeliyle, istediğiniz kampanyaları oluşturup performans takibi yapmanızı kolaylaştıran Theadx ile Programatik Reklamcılık alanında size destek sunuyoruz.

BAŞVURU

Programatik, Veri Yönetim Platformu (DMP) olarak adlandırılan araçları kullanarak verileri yöneten ve farklı dijital kaynaklardan toplanan verileri birleştirerek her türlü satışı analiz edebilen bir teknolojiye sahip. Sabit bir görüntüleme/tıklama ücretindense, reklamın görüntülendiği kişilere bağlı bir ücretlendirme uygulanıyor ve reklamveren detaylı bir raporla verileri inceleyip sonraki kampanyalarda buna göre aksiyon alabiliyor. Programatik Reklamcılık, medya satın alma sürecindeki insan dokunuşunu azaltıyor gibi görünse de verileri doğru analiz edebilen pazarlama uzmanlarının rolü hâlâ çok büyük. İlerleyen teknolojiyle insani çözümlerin bir araya geldiği nokta olduğunu söyleyebiliriz. Eğer siz de Programatik Reklamcılık ile ilgili bir atılım yapmak istiyorsanız, merak ettiğiniz her şeyi formumuzu doldurarak bize sorabilirsiniz.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim