GENEL ANLATIM

Markaların sosyal medyadaki yüzünün dinamik, yaratıcı ve ilham verici olması gerektiğini düşünüyor, işinin ehli ekibimizle marka kimlikleri ve ihtiyaçlarına yönelik etkili sosyal medya çözümleri sunuyoruz. Bir markayı dijital dünyada benzerlerinden ayırmanın yolunun doğru ve etkili bir stratejiden geçtiğini biliyor; sosyal medya alanındaki tasarım, içerik ve pazarlama çözümlerimizi markaya özel stratejiler doğrultusunda planlıyoruz.

ÖZELLİKLER

Deneyimli ekibimizle sosyal medya tasarım ve yönetimi, moderasyon, reklam ve monitoring hizmetlerinin yanı sıra Youtube kanal yönetimi ve video içerik üretimi gibi alanlarda da faaliyet gösteriyoruz. Detaycı ve yenilikçi anlayışımızla global ve yerel tüm trendleri takip ederek markaların sosyal medya stratejilerini özenle oluşturuyoruz.

VERİMLİLİK

Bir markanın sosyal medyadaki verimliliğini arttırmak için doğru bir strateji, markayı benzerlerinden ayrılan yaratıcı içerikler ve marka kimliğiyle uyumlu bir tasarım dilinin büyük önem taşıdığına inanıyoruz. Ekibimizle bu doğrultuda çalışarak markanızın sosyal medyadaki organik büyümesini özenle planlıyoruz. Gerektiğinde farklı mecralarla da iş birliği yaparak, düşük maliyetle yüksek kazanç getirecek kampanyalarla markanızın sosyal medyada verimli bir varlığı olmasını sağlamayı amaçlıyoruz.

SEKTÖREL KULLANIM

Her sektörün farklı ihtiyaçları beraberinde getirdiğinin farkındayız. Örneğin gıda sektörü ile finans sektörünün gerektirdiklerinin birbirinden ayrışması kaçınılmaz. Sizin için çalışırken sektörel kodları da göz önünde bulunduruyor, çalışmalarımızı bu sağlam temel üzerine oturtuyoruz. Yaratıcı olmak için yalnızca yerel değil global sahnede de öne çıkmak gerektiğini biliyor, sektörünüz içerisinde uluslararası standartlarda işler ortaya koymanız için çalışıyoruz.

ÜRÜNLER

Sosyal Medya Tasarım Hizmeti

Sosyal medya görselliğin ön planda olduğu bir mecradır ve markanızın vitrinidir. Bu sebeple markanızın kimliğiyle uyum içerisindeki özenli bir tasarım çalışmasının önemine inanıyoruz.

Youtube Pazarlama Hizmeti

2 milyara yakın kullanıcısı bulunan Youtube, markaların dijital alandaki pazarlama çalışmaları için ideal bir mecra olarak öne çıkıyor. Markanızın sosyal medyadaki varlığını perçinleyecek Youtube pazarlama çalışmalarını önemsiyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi Hizmeti

Markanızın sosyal medya hesaplarının günümüz trendlerine uygun, yaratıcı içerikler ve kampanyalar ile desteklenerek yönetilmesi için gerekli çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

Sosyal Medya Reklam Hizmeti

Sosyal medya reklam modellerini etkin bir biçimde kullanarak takipçi kitlenizi genişletmek, marka tanınırlığınızı arttırmak ve hedef kitlenize daha kolay ulaşmanızı sağlamak için gerekli çalışmaları yapıyoruz.

Facebook Reklam Hizmeti

Dünyanın en çok ziyaret edilen sosyal medya platformlarından biri olan Facebook ile ilgili her türlü reklam çalışmasını işinin uzmanı ekibimizle yürütüyoruz.

Instagram Reklam Hizmetleri

Instagram reklam modelleriyle ilgili gelişmeleri yakından takip edip uygulayarak markanızın Instagram’daki büyümesini planlıyor ve her türlü ürün ile hizmet pazarlama çalışmanızı yönetiyoruz.

Twitter Reklam Hizmeti

Markanızın sosyal medyadaki bilinirliğini arttırmak ve her türlü pazarlama çalışmanızı yönetmek için Twitter reklamlarını doğru ve etkin bir biçimde kullanıyoruz.

Linkedin Reklam Hizmeti

Son yıllarda hızlı bir büyüme gösteren ve en önemli sosyal medya platformları arasında yer alan Linkedin’in reklam modelleri aracılığıyla markanızın hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyoruz.

Youtube Reklam Hizmeti

Dünyanın en popüler video mecrası olan Youtube’u, markanız için güçlü bir pazarlama aracına dönüştürmek düşündüğünüzden çok daha kolay! Bu doğrultuda Youtube’un reklam modellerinden etkin bir biçimde yararlanmak başlıca amacımız.

Pinterest Reklam Hizmeti

Bir görsel ve video paylaşım platformu olarak öne çıkan ve verimli reklam modelleri barındıran Pinterest’teki her türlü reklam çalışmalarınızı planlıyor ve yönetiyoruz.

Youtube Kanal Yönetimi

Kanalınızdaki video içerik ve görsellerin düzenlenmesi, içeriklerinizin daha çok kişiye ulaşması ve abone sayınızın artması için gerekli çalışmaların yapılması, reklam yayınlarının yönetilmesi gibi pek çok konuyla sizin için ilgileniyoruz.

Snapchat Reklam Hizmeti

Genç kitleyi hedeflediğiniz reklam çalışmalarınız için ideal bir sosyal medya platformu olarak öne çıkan Snapchat’teki reklam modellerini etkin bir biçimde kullanıyoruz.

Monitoring Hizmeti

Sosyal medyada markanız hakkında neler konuşulduğunu, markanıza karşı olumlu ya da olumsuz bir tavır oluşup oluşmadığını tespit etmek ve olası bir kriz durumunda hazırlıklı olmak istiyorsanız, sosyal medya monitoring hizmetimizle yanınızdayız.

Moderasyon Hizmeti

Sosyal medya hesaplarınıza gelen yorumlar ile etkileşime geçmek, yazılan mesajları cevaplamak, gerekli olduğunda kriz yönetimi uygulamak gibi moderasyon süreçlerini profesyonel ekibimizle beraber yönetiyoruz. Çünkü biliyoruz ki doğru moderasyon, markanızın itibarını arttırır.

Facebook Store / Shopify / Instory / BuyInSocial

Markanızın Facebook sayfasına mağaza ekleme, online satış platformu Shopify’da yer alma, e-ticaret satışlarınızı artıracak Instory uygulamasını kullanma, Instagram mağazanızı Facebook sayfanızda veya web sitenizde de kullanmanıza olanak veren BuyInSocial için size yardımcı oluyoruz.

Youtube Kanal Video İçerik Üretimi

Profesyonel ekipmanlar ve işinin ehli bir ekiple Youtube kanalınız için taleplerinize uygun olarak düzenli içerik üretiyoruz.

Sektörel Monitoring Hizmeti

Sektörünüzle ilgili sosyal medyada nelerin konuşulduğunu, nelerin trend olduğunu detaylı bir monitoring çalışmasıyla tespit edip sizlere sunuyoruz.

Kampanya ve Proje Yönetimi

Sosyal medya üzerinden gerçekleştireceğiniz her türlü sosyal medya kampanya ve projelerinizi planlıyor, yürütüyor ve pazarlama çalışmalarını gerçekleştiriyoruz.

Influencer Hesap Yönetimi (Digital menajerlik)

Influencer’ların hesaplarını markalara uygun bir stratejiyle yönetiyor, özel dijital içerikler üretiyoruz. Hedef kitlenize en doğru ve etkin şekilde ulaşıyoruz.

Instagram Story Tasarım (.Gif )

Instagram’da yüksek etkileşimlere ulaşan Story formatına özel olarak görseller ve hareketli resimler (GIF) tasarlıyor, sosyal medya hesabınızı bir adım ileri taşıyoruz.

Sosyal Medya Danışmanlık

Instagram’da mavi tıkın nasıl alınacağından, Youtube’da kanal adı almanın inceliklerine kadar, sosyal medyada deneyim ve uzmanlık gerektiren her türlü konuda danışmanlık hizmeti veriyoruz.

BAŞVURU

Dijital dünyanın dinamikleri ve incelikleri arasında yolunuzdan sapmanız çok kolay. Bu yolculukta markanız için en doğru rotayı belirleyebilmek adına, işinin ehli ve özverili bir ekibi yol arkadaşı olarak seçmek sizin için doğru tercih olabilir. Sonuçta her alan, kendine özgü bir uzmanlık gerektiriyor… Aklınızdaki her türlü soru işaretiyle ilgili bize danışmak veya görüşlerinizi belirtmek için formumuzu doldurabilirsiniz.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.