YouTube, insanların videoları görüntüleme ve paylaşma biçimini değiştiren dünya çapında bir olgudur. 2005'teki kuruluşundan bu yana, büyük bir içerik oluşturucuları topluluğu ve daha da büyük bir izleyici kitlesi oluşturdu. Bugün, dünyanın Google'dan sonra ikinci büyük arama motoru ve dünyanın Google ve Facebook'tan sonra üçüncü en popüler sitesidir. Neredeyse 100 farklı ülkede ve dilde olmasının yanı sıra bunca zaman sonra hala inanılmaz büyüme belirtileri göstermektedir.

Youtube Pazarlama Hizmeti

Peki pazarlama için YouTube’dan nasıl faydalanabilirsiniz?

Parmaklarınızın ucunda birçok farklı seçenek var. Çevrimiçi video pazarında bu kadar büyük bir takip ve çok fazla kontrole sahip olan YouTube, şirketinin çevrimiçi pazarlama ile büyümesine yardımcı olmak isteyen herhangi bir pazarlama ekibi için oldukça önemlidir.

YouTube kanalınızı daha başarılı hale getirmek için üzerinde durmanız gerekenler:

1. YouTube'daki istatistikler

2. Kanal Oluşturma

3. Video Üretme

4. Videoya Ekstra İçerik Ekleme

5. Video Yerleştirme

6. Video Tanıtımı

7. Abone Almak

8. Ücretli YouTube Tanıtımı

9. YouTube En İyi Uygulamaları

Youtube Pazarlama Hizmeti

YouTube'daki istatistikler

YouTube'u pazarlama için kullanma konusunda endişeleniyorsanız, bilmeniz gereken bazı etkileyici istatistikler var.

  • YouTube'un 1 milyardan fazla kullanıcısı var.
  • YouTube, herhangi bir kablo ağından 18-34- ve 18-49 yaşlarına ulaşır.
  • YouTube'un izleyici sayısı yıldan yıla % 40 arttı.
  • Mobil kullanıcılar ortalama 40 dakikadan fazla video izliyor.
  • Mobil görüntüleyici saatleri geçtiğimiz yıl iki katına çıktı.
  • Tüm YouTube görüntülemelerinin yarısından fazlası mobil cihazlardan.
  • Altı rakam kazanan YouTube kanallarının sayısı yıldan yıla % 50 arttı.

Yalnızca bu istatistiklerle bile, YouTube'un yeni müşterilere ulaşmak ve işletmenizin büyümesine yardımcı olmak için yüksek bir potansiyele sahip olduğu açıktır.

Ayrıca bu kitlenin gelecek yıl daha da artması planlandığında, şu anda YouTube'daki herhangi bir yatırım gelecekteki daha da potansiyel büyümeye yapılan bir yatırımdır.

Eğer ana demografinizde 18 ila 49 yaşındakiler varsa, bu demografi YouTube'un kitlesinin büyük bir parçası olduğu için YouTube sizin için mükemmel bir seçenektir. Bu demografide daha fazla kişi YouTube'u kablolu televizyon ağlarından daha fazla izliyor.

Kitlenizde geleneksel bilgisayarları olmayan kişiler bile YouTube kanalınıza erişebilir. Mobil kullanıcılar YouTube için hızla büyüyor ve sadece kısa kliplere bakmakla kalmıyor, ortalama 40 veya daha fazla dakika video izliyorlar.

YouTube görüntülemelerinin % 50'sinin mobil cihazlardan gelmesi, dünyadaki yarım milyar kişinin oturum başına ortalama 40 dakikalık YouTube çekimi izlediği anlamına geliyor. Bu, işletmenizin büyümesi için büyük bir potansiyel demektir.

Peki tüm bunlar sizin ve pazarlama ekibiniz için ne anlama geliyor?

  • Her şeyden önce, bir kanal oluşturabilir ve aynı anda yüz milyonlarca insana ulaşabilirsiniz.
  • İzleyicilerinize eğlence veya ilginç fikirler sunan derin, bilgilendirici videolar oluşturabilirsiniz.
  • İnsanlar yayınladığınızı izleyebilir.
  • Yeterli sayıda abone alırsanız, reklam sunarak kanalınızdan para kazanabilirsiniz.

Bu, videolarınızla müşterileri çektiğiniz anlamına gelir ve ayrıca her reklam izlediklerinde para kazanırsınız.

Bize ulaşmak için formu doldurun. Size en kısa sürede dönüş yapacağız.
İletişim